Natisni
Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 8 / 8
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Diskurz marketizacije javnega visokošolskega izobraževanja skozi časopisne članke
Armand Faganel, Anita Trnavčevič, 2016, znanstvena monografija

Ključne besede: visoke šole, marketizacija, časopisi, analiza diskurza
Objavljeno v RUP: 06.11.2021; Ogledov: 840; Prenosov: 22
.pdf Celotno besedilo (1,32 MB)

2.
Marketizacijski diskurz v izobraževanju : dekonstrukcija znanstvene publicistike
Armand Faganel, Anita Trnavčevič, 2017, znanstvena monografija

Opis: Proces marketizacije označuje spreminjanje družbe v trg ter družbenih odnosov v tržne. V številnih znanstvenih člankih je možno zaznati razprave o marketizaciji javnih visokošolskih storitev v svetu in Sloveniji. Namen raziskave je s kritično diskurzivno analizo znanstvenih člankov ter z dekonstrukcijo argumentov zagovornikov in nasprotnikov procesa poglobljeno preučiti ozadja in razloge, ki vodijo v marketizacijo slovenskega javnega visokega šolstva ter nakazati možne implikacije in možne posledice marketizacije visokošolskega prostora in drugih sprememb zunanjih pogojev za družbo in posameznike. Ugotovili smo, da ne obstaja enotna oblika in razumevanje marketizacije, saj obstajajo najrazličnejši trgi in kvazi trgi, ki vplivajo na visokošolsko izobraževanje.
Ključne besede: marketizacija, javno visoko šolstvo, trg, dekonstrukcija, diskurz, neoliberalizem, izobraževanje, javne dobrine, tržno gospodarstvo, elektronske knjige
Objavljeno v RUP: 06.11.2021; Ogledov: 911; Prenosov: 29
.pdf Celotno besedilo (1,09 MB)

3.
Šolska reforma skozi dnevni časopis
Anita Trnavčevič, Vinko Logaj, 2007, pregledni znanstveni članek

Ključne besede: šolstvo, šolska politika, marketizacija, marketing, regulacija, profesionalizacija, moč
Objavljeno v RUP: 10.07.2015; Ogledov: 3261; Prenosov: 30
URL Povezava na celotno besedilo

4.
5.
6.
Marketization of public basic education in Slovenia
Anita Trnavčevič, 2003, izvirni znanstveni članek

Ključne besede: marketizacija, analiza politik, kakovost
Objavljeno v RUP: 15.10.2013; Ogledov: 3220; Prenosov: 15
URL Povezava na celotno besedilo

7.
8.
Marketizacija, marketing in ravnatelj v javni obvezni šoli
Anita Trnavčevič, 2001, objavljeni strokovni prispevek na konferenci

Ključne besede: management, izobraževanje, marketizacija, ravnatelji, posvetovanja, Slovenija
Objavljeno v RUP: 15.10.2013; Ogledov: 4828; Prenosov: 93
URL Povezava na celotno besedilo

Iskanje izvedeno v 0.03 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici