Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 9 / 9
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Reprezentacija očetovstva v slovenskih starševskih revijah
Janja Lozar, 2009, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...reprezentacija, kritična analiza diskurza, medijski diskurz, novo očetovstvo, starševske revije, diplomska dela,...
Ključne besede: reprezentacija, kritična analiza diskurza, medijski diskurz, novo očetovstvo, starševske revije, diplomska dela
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1765; Prenosov: 73
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Reprezentacija popivanja in alkoholizma v tekstih slovenske narodno zabavne glasbe
Miroslav Jurij Butina, 2010, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...reprezentacija, alkoholizem, slovenska kultura, mediji, medijski teksti in narodnozabavna glasba, diplomska dela, ...
Ključne besede: reprezentacija, alkoholizem, slovenska kultura, mediji, medijski teksti in narodnozabavna glasba, diplomska dela
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1618; Prenosov: 56
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
Strategija trženja političnega časopisa
Dane Kostrić, 2006, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ... medijski trg, trg bralcev, trg oglaševalcev, trženje, politični...
Ključne besede: medijski trg, trg bralcev, trg oglaševalcev, trženje, politični časopis, tržna rraziskava, SWOT analiza, diplomska dela
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 993; Prenosov: 18
URL Polno besedilo (0,00 KB)

4.
Medijski pluralizem in dinamika menjav političnih elit
Matevž Tomšič, 2007, izvirni znanstveni članek

Opis: The article deals with the analysis of relationship between the character of the media sphere and political dynamics and the profile of political elite. Media as a framework of social and political communication exert significant influence on development of open and democratic society. Democracy as political system is based on competition between different political actors for support of the citizenry as well as on the balance of power between different political institutions and branches of government. The main thesis of this article is that a certain level of elite circulation, in terms of continuous change on top positions in political space, is necessary for sustained and developed democracy to take place. These changes - or at least the prospect of them - that are related to the existence of feasible alternative to incumbent ruling elite contribute to the maintenance of relative dispersion of power, thus preventing its monopolization by the hand of political group of any kind. Media pluralism is one of the factors that importantly contributes to this elite circulation. It provides different individual and groups with a chance to present their views, ideas and problem-solutions in public on the equal basis what enables the voters to make an informed political choice. Furthermore, it is important for the citizens to have opportunity to get information from different sources. In this regard, the media space should be composed of media providers that follow diverse political and ideological orientations, thus dealing with particular political and social issue form different angles, in order to perform its democratic function. The author shows the connection between the structure of media sphere and dynamics of change on power position on the case of post-communist Slovenia. He argues that weak media pluralism, in terms of prevalence of particular ideological orientations in Slovenian media and political affiliation of most opinion-leaders to particular political camp, contributed to long-term dominant position of this camp in Slovenian political space
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: demokracija, politična elita, pluralizem, medijski prostor, Slovenija
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 1042; Prenosov: 16
URL Polno besedilo (0,00 KB)

5.
Evrovizija
Anja Boštjančič, 2014, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...tekmovanje za pesem Evrovizije, Evrovizija, Evrosong, medijski spektakel, televizijski spektakel, šov, zaključna dela, ...
Ključne besede: tekmovanje za pesem Evrovizije, Evrovizija, Evrosong, medijski spektakel, televizijski spektakel, šov, zaključna dela
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 1952; Prenosov: 48
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

6.
Poker kot medijski dogodek
Rebeka Bratož Gornik, 2015, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: poker, televizija, igre s kartami, medijski dogodek, kultura, identiteta, turnirji, zaključna dela
Objavljeno: 14.10.2015; Ogledov: 1997; Prenosov: 25
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

7.
Drznost, drznost, še in še drznost
Sandra Bašić-Hrvatin, 2013, izvirni znanstveni članek

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...množični mediji, medijski sistemi, novinarsko poročanje, medijsko uokvirjanje, politika, oglaševanje,...
Ključne besede: množični mediji, medijski sistemi, novinarsko poročanje, medijsko uokvirjanje, politika, oglaševanje, javni interes, medijska politika, reprezentativna demokracija, javnost
Objavljeno: 21.12.2015; Ogledov: 1689; Prenosov: 10
URL Polno besedilo (0,00 KB)

8.
Uporaba tehnologije WebRTC za oddaljeni nadzor
Matej Zemljak, 2017, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...WebRTC, Kurento medijski strežnik, oddaljen nadzor, stereo kamera, JavaScript, Node.js,...
Ključne besede: WebRTC, Kurento medijski strežnik, oddaljen nadzor, stereo kamera, JavaScript, Node.js, navidezna resničnost
Objavljeno: 09.11.2017; Ogledov: 696; Prenosov: 5
URL Polno besedilo (0,00 KB)

9.
Medijske podobe Boruta Pahorja v času predvolilne predsedniške kampanje 2017
Klara Čalušić, 2018, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...mediji, medijske podobe, personalizacija politike, mediatizacija, medijski performans, politilčno komuniciranje, predsedniške volitve 2017, predsedniške...
Ključne besede: mediji, medijske podobe, personalizacija politike, mediatizacija, medijski performans, politilčno komuniciranje, predsedniške volitve 2017, predsedniške kampanje, politika, zaključna dela
Objavljeno: 09.10.2019; Ogledov: 168; Prenosov: 15
.pdf Polno besedilo (524,10 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici