Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Quality issues in heritage visitor attractions
2001, zbornik

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...organiziranost, metode, uspešnost, potrošnik, zadovoljstvo, design, storitve, meritve, uporaba človeških zmogljivosti, človeški kapital, zborniki, priročniki,... ...lturna dediščina, upravljanje, nasledstvo, znamenitosti, prihodnost, kvaliteta, vrednotenje, zagotavljanje kvalitete, celovita kvaliteta, management, TQM, orodja,...
Ključne besede: turizem, organizacijska kultura, turistična industrija, turistično posredovanje, promocija, turistični proizvod, kulturna dediščina, upravljanje, nasledstvo, znamenitosti, prihodnost, kvaliteta, vrednotenje, zagotavljanje kvalitete, celovita kvaliteta, management, TQM, orodja, kvaliteta življenja, kritika, organizacija, organiziranost, metode, uspešnost, potrošnik, zadovoljstvo, design, storitve, meritve, uporaba človeških zmogljivosti, človeški kapital, zborniki, priročniki, vodiči
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1989; Prenosov: 67
URL Polno besedilo (0,00 KB)

2.
Marketinška kultura v vzgojno-izobraževalnih organizacijah
Vinko Logaj, Anita Trnavčevič, Borut Kodrič, Roberto Biloslavo, Boris Snoj, 2007, izvirni znanstveni članek

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...izobraževanje, trženje, marketinška kultura, organizacijska kultura, meritve in vrednotenje, metodologija, ...
Ključne besede: izobraževanje, trženje, marketinška kultura, organizacijska kultura, meritve in vrednotenje, metodologija
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 1717; Prenosov: 14
URL Polno besedilo (0,00 KB)

3.
Making the invisible visible
Donald A. Marchand, William J. Kettinger, John D. Rollins, 2001, razvojna raziskava

Opis: Making the invisible visible : how companies win with the right information, people and IT
Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...rihodnost, informacije, MIS, sposobnosti, odgovornost, zanesljivost, predstava, meritve, človek, človeški potencial, osebnost, moč, vedenje, behaviorizem,... ...management, informacijska družba, družbe, strategija, konkurenčnost, vrednotenje, spremembe, zmogljivost, informatika, poslovanje, uspešnost poslovanja, znanje,...
Ključne besede: management, informacijska družba, družbe, strategija, konkurenčnost, vrednotenje, spremembe, zmogljivost, informatika, poslovanje, uspešnost poslovanja, znanje, informacijska tehnologija, maksimizacija, prihodnost, informacije, MIS, sposobnosti, odgovornost, zanesljivost, predstava, meritve, človek, človeški potencial, osebnost, moč, vedenje, behaviorizem, pravila, informacijski viri, raziskovalni projekti
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 1548; Prenosov: 77
URL Polno besedilo (0,00 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici