Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 6 / 6
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Vpliv šole smučanja na nadaljnje ukvarjanje s tem športom
Ana Mašera, 2013, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...alpsko smučanje, šola smučanja, učitelji smučanja, metode učenja, igra, ...
Ključne besede: alpsko smučanje, šola smučanja, učitelji smučanja, metode učenja, igra
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2290; Prenosov: 49
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Glasbeno izobraževanje otrok s posebnimi potrebami
Marjan Kovačič, 2015, magistrsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...s posebnimi potrebami, glasba, glasbene veščine, kurikulum, metode učenja, glasbena terapija, glasbena šola, ...
Ključne besede: otroci s posebnimi potrebami, glasba, glasbene veščine, kurikulum, metode učenja, glasbena terapija, glasbena šola
Objavljeno: 14.10.2015; Ogledov: 1935; Prenosov: 143
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
Pomen zgodnjega učenja nemškega jezika na obmejnem območju Gornja Radgona
Simona Kotnik, 2015, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...zgodnje učenje nemškega jezika, metode učenja tujega jezika, obmejno območje, vrtec, mnenja...
Ključne besede: zgodnje učenje nemškega jezika, metode učenja tujega jezika, obmejno območje, vrtec, mnenja staršev
Objavljeno: 14.10.2015; Ogledov: 1777; Prenosov: 36
URL Polno besedilo (0,00 KB)

4.
Vzpostavljanje inkluzivnega učnega okolja s pomočjo informacijsko-komunikacijske izobraževalne tehnologije v osnovni šoli
Špela Bagon, 2015, doktorska disertacija

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...inkluzija, otroci s posebnimi potrebami, učne oblike, metode učenja, individualizacija, diferenciacija, ...
Ključne besede: informacijsko-komunikacijska tehnologija, IKT, inkluzija, otroci s posebnimi potrebami, učne oblike, metode učenja, individualizacija, diferenciacija
Objavljeno: 14.10.2015; Ogledov: 1730; Prenosov: 37
URL Polno besedilo (0,00 KB)

5.
Pomen vodene razprave v simulacijah visoke stopnje posnemanja resničnosti
Igor Karnjuš, Miljenko Križmarić, Damjan Zazula, 2014, pregledni znanstveni članek

Opis: Vodena razprava (angl. debriefing) je najpomembnejši del učenja s simulacijami visoke stopnje posnemanja resničnosti, v kateri mentor pozove učeče se, da kritično ocenijo znanje in spretnosti, ki so jih pokazali med izvedbo scenarija. Kljub številnim raziskavam, ki proučujejo izobraževanje s simulacijami, je področje vodene razprave še razmeroma slabo opredeljeno. V prispevku so o sodobni literaturi povzete bistvene značilnosti vodene razprave, njene faze, tehnike in metode. Poudarjena je vloga mentorja, saj je učinkovitost vodene razrave v veliki meri odvisna ravno od njegove usposobljenosti. Podane so smernice, s katerimi mentor lahko oceni lastno uspešnost pri vodenju razprave. Prav tako je izpostavljen pomen pri kontinuiranem izobraževanju v kliničnem okolju, saj vodena razprava omogoča oceno uspešnosti izvedbe klinične obravnave in možnosti postavljanja novih strategij s ciljem doseči večjo usposobljenost zdravstvenega tima. Čeprav je vodena razprava temelj izobraževanja s simulacijami visoke stopnje posnemanja resničnosti, je tudi pomemben način učenja v kliničnem okolju. Mnogi vidiki vodene razprave so še vedno slabo raziskani, zato bo temu segmentu v prihodnosti potrebno nameniti večjo pozornost.
Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...značilnosti vodene razprave, njene faze, tehnike in metode. Poudarjena je vloga mentorja, saj je učinkovitost... ...Vodena razprava (angl. debriefing) je najpomembnejši del učenja s simulacijami visoke stopnje posnemanja resničnosti, v...
Ključne besede: vodena razprava, simulacije visoke stopnje posnemanja resničnosti, simulatorji bolnika, metode učenja, mentorji
Objavljeno: 21.12.2015; Ogledov: 1341; Prenosov: 4
URL Polno besedilo (0,00 KB)

6.
Asociativno učenje po NTC metodi v vrtcu
Ksenija Horvat, 2017, magistrsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...razvoj, igra, učenje, asociacije, metode, predšolsko obdobje, NTC metode učenja, ...
Ključne besede: razvoj, igra, učenje, asociacije, metode, predšolsko obdobje, NTC metode učenja
Objavljeno: 30.01.2018; Ogledov: 303; Prenosov: 51
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici