Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 22
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
Intuition, imagination and innovation in suicidology conference : 12th Triple i
2021, druge monografije in druga zaključena dela

Opis: The Triple i 2021 programme covers topics such as suicide during the epidemic, suicide prevention in adolescents, exposure to trauma and suicide, the relationship between media and suicidal behaviour, etc.; thus, addressing theory, research, prevention, and interventions in suicidology. Each lecture will be followed by a discussion in which participants are invited to share their views. Existing difficulties in both research and clinical work will be specifically addressed.
Ključne besede: samomori, COVID-19, pandemije, mladi, preventiva, duševna stiska, psihične travme, množični mediji, domovi za stare ljudi, samomorilno vedenje, zborniki, elektronske knjige
Objavljeno v RUP: 03.11.2023; Ogledov: 353; Prenosov: 2
.pdf Celotno besedilo (2,70 MB)

2.
Stereotipi v risanih filmih : globalni vplivi in lokalni efekti
Lea Gorenšek, 2021, diplomsko delo

Ključne besede: stereotipi, predsodki, množični mediji, animirani film, risani film, Walt Disney, zaključna dela
Objavljeno v RUP: 29.12.2021; Ogledov: 894; Prenosov: 32
.pdf Celotno besedilo (892,34 KB)

3.
Prostori preteklosti v zgodbah sedanjosti
Sandra Bašić-Hrvatin, 2015, izvirni znanstveni članek

Ključne besede: komuniciranje, arheologija, trženje dediščine, turizem, množični mediji, znamčenje
Objavljeno v RUP: 20.11.2021; Ogledov: 853; Prenosov: 21
.pdf Celotno besedilo (204,91 KB)

4.
Medijske etnografije : k antropološki imaginaciji medijev in komuniciranja
Vlado Kotnik, 2018, znanstvena monografija

Opis: Z Medijskimi etnografijami je lažje razumeti marsikateri produkcijski, distribucijski, komunikacijski, informacijski, konzumacijski in socializacijski aspekt naših kolektivno in individualno zaznamovanih medijskih praks. Dokazovanje te teze, podprto z interdisciplinarno in multidisciplinarno oziroma transdisciplinarno odprtostjo, vključujoč teoretizacije s področij socialne oziroma kulturne antropologije, medijskih študijev, sociologije, komunikologije, filozofije, psihologije, kulturnih študijev in še kakšnega specialnega področja akademske vednosti, dobiva s tem obsežnim delom večkratno dragocen uvid v kulturo družbe kot medijsko kulturo na eni strani in v medijsko kulturo kot lastno individualizirano kulturo na drugi.
Ključne besede: množično komuniciranje, etnografija, množični mediji, elektronske knjige
Objavljeno v RUP: 02.11.2021; Ogledov: 1239; Prenosov: 9
.pdf Celotno besedilo (77,06 MB)

5.
Množično medijsko manipuliranje : magistrska naloga
Patricija Gorenc, 2016, diplomsko delo

Ključne besede: množični mediji, mediji, manipulacija, medijski diskurz
Objavljeno v RUP: 07.06.2021; Ogledov: 1010; Prenosov: 79
.pdf Celotno besedilo (1,60 MB)

6.
7.
Preživljanje prostega časa in vpliv medijev : diplomsko delo
Jakob Krajnčan, 2020, diplomsko delo

Ključne besede: prosti čas, množični mediji, vpliv medijev, osnovna šola, učenci
Objavljeno v RUP: 20.11.2020; Ogledov: 1514; Prenosov: 111
.pdf Celotno besedilo (621,85 KB)

8.
9.
10.
Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici