Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
The effectiveness of dual branding in the agricultural sector
Christo A. Bisschoff, Hendrik P. van Staaden, Amareza Buys, 2013, izvirni znanstveni članek

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...corporate identity, marketing strategy, dual branding, mono-branding, market awareness, ...
Ključne besede: corporate identity, marketing strategy, dual branding, mono-branding, market awareness
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1424; Prenosov: 25
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Doživljajsko učenje na primeru podoživljanja eholokacije
Patrik Kocjančič, 2016, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...eholokacija, zvok, frekvenca, senzor, mono, stereo, Android...
Ključne besede: eholokacija, zvok, frekvenca, senzor, mono, stereo, Android
Objavljeno: 22.11.2017; Ogledov: 432; Prenosov: 5
URL Polno besedilo (0,00 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici