Ključne besede: sopojavnost, specifične učne težave, motnja pozornosti s hiperaktivnostjo, pomoč, podporaObjavljeno v RUP: 11.11.2021; Ogledov: 1089; Prenosov: 100 Celotno besedilo (983,33 KB)
Ključne besede: didaktični pripomoček, dvojna izjemnost, nadarjenost, motnja pozornosti in/ali hiperaktivnosti, mnogotere vrste inteligentnostiObjavljeno v RUP: 30.09.2020; Ogledov: 2496; Prenosov: 169 Celotno besedilo (2,56 MB)
Ključne besede: šolska svetovalna služba, pedagoški pristopi, motnja pozornosti in hiperaktivnosti, starši, izziviObjavljeno v RUP: 25.09.2020; Ogledov: 1760; Prenosov: 88 Celotno besedilo (1,23 MB)
Ključne besede: motnja pozornosti s hiperaktivnostjo, triada primanjkljajev, odkrivanje, pomoč in podpora, učno okoljeObjavljeno v RUP: 23.07.2020; Ogledov: 1249; Prenosov: 98 Celotno besedilo (444,45 KB)
Ključne besede: motnja pozornosti in hiperaktivnosti (ADHD), socialna sprejetost, psihosocialni položaj, socialne veščine, osnovna šolaObjavljeno v RUP: 23.07.2020; Ogledov: 1263; Prenosov: 87 Celotno besedilo (528,77 KB)
Ključne besede: motnja pozornosti, ADHD, hiperkinetična motnja, hiperaktivnost, prehranaObjavljeno v RUP: 18.03.2019; Ogledov: 2617; Prenosov: 115 Celotno besedilo (353,55 KB)
Ključne besede: motnja pozornosti s hiperaktivnostjo (ADHD), stiska, občutek napetosti, samonadzorovanjeObjavljeno v RUP: 20.11.2018; Ogledov: 4110; Prenosov: 91 Povezava na celotno besedilo
Ključne besede: motnja hiperaktivnosti, primanjkljaj pozornosti, vloga učitelja, razvijanje spretnosti, sodelovanje s staršiObjavljeno v RUP: 31.01.2018; Ogledov: 1990; Prenosov: 97 Celotno besedilo (264,17 KB)
Ključne besede: motnja pomanjkljive pozornosti in hiperaktivnosti, otroci z motnjo pomanjkljive pozornosti in hiperaktivnosti, ADHD, starši, vzgoja, inkluzijaObjavljeno v RUP: 17.01.2018; Ogledov: 2398; Prenosov: 120 Celotno besedilo (563,87 KB)
Ključne besede: sprostitev, otroci s posebnimi potrebami, Downov sindrom, avtizem, motnja pozornosti in hiperaktivnosti, stresObjavljeno v RUP: 17.01.2018; Ogledov: 2322; Prenosov: 104 Celotno besedilo (208,34 KB)