Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Povezanost marketinškega komuniciranja programov zvestobe za otroke in nakupnih odločitev staršev
Nina Pečovnik, 2017, magistrsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...marketinško komuniciranje, programi zvestobe za otroke, nakupne odločitve staršev, ...
Ključne besede: marketinško komuniciranje, programi zvestobe za otroke, nakupne odločitve staršev
Objavljeno: 14.11.2017; Ogledov: 1092; Prenosov: 64
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici