Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Uporaba vedenjske ekonomije in nevromarketinga pri oglaševanju v jezikovnih šolah
Tanja Vasle, Igor Rižnar, 2015, samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji

Ključne besede: jezikovna šola, vedenjska ekonomija, nevroekonomija, nevromarketing
Objavljeno v RUP: 03.04.2017; Ogledov: 2469; Prenosov: 97
URL Povezava na celotno besedilo

2.
3.
Iskanje izvedeno v 0.02 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici