Ključne besede: jezikovna šola, vedenjska ekonomija, nevroekonomija, nevromarketingObjavljeno v RUP: 03.04.2017; Ogledov: 2470; Prenosov: 97 Povezava na celotno besedilo
Ključne besede: nevromarketing, funkcijska magnetna resonanca, marketing, oglaševanje, potrošnik, etika, raziskavaObjavljeno v RUP: 10.11.2016; Ogledov: 4155; Prenosov: 263 Povezava na celotno besediloGradivo ima več datotek! Več...
Ključne besede: jezikovne šole, vedenjska ekonomija, nevroekonomija, nevromarketing, oglaševanjeObjavljeno v RUP: 14.10.2015; Ogledov: 2998; Prenosov: 189 Povezava na celotno besediloGradivo ima več datotek! Več...
Ključne besede: oglaševanje, internet, spletno oglaševanje, nevromarketing, nevroznanost, nevroekonomija, vedenjska ekonomijaObjavljeno v RUP: 14.10.2015; Ogledov: 3054; Prenosov: 145 Povezava na celotno besediloGradivo ima več datotek! Več...
Ključne besede: nevromarketing, funkcionalna magnetna resonanca, oglaševanje, potrošniki, nevrolingvistikaObjavljeno v RUP: 10.07.2015; Ogledov: 3562; Prenosov: 156 Povezava na celotno besediloGradivo ima več datotek! Več...