Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Uresničevanje notranjega brandinga: razvoj konceptualnega modela
Katja Terglav, Robert Kaše, Maja Konečnik Ruzzier, 2012, izvirni znanstveni članek

Opis: Notranji branding je proces, ki omogoča uravnotežen pogled na blagovno znamko na ravni celotnega podjetja. Zanj je značilno usklajevanje vrednot in vedenj zaposlenih z vrednotami in obljubami blagovne znamke. V prispevku se osredotočimo predvsem na njegovo uresničevanje, ki zahteva povezanost različnih funkcij v podjetju, kot sta notranje trženje in ravnanje z ljudmi pri delu. Na podlagi ugotovitev kvalitativne raziskave predstavimo konceptualni model uresničevanja notranjega brandinga. Rezultati raziskave kažejo, da notranji branding poveča znanje zaposlenih o blagovni znamki, kar spodbudi njihovo motiviranost za širjenje podobe blagovne znamke med porabniki. Hkrati ugotavljamo, da uresničevanje notranjega brandinga zahteva usklajeno delovanje notranjega trženja in ravnanja z ljudmi pri delu. Pomen notranjega brandinga narašča, saj je proces usmerjen v razvoj virov, ki podjetju prinašajo konkurenčne prednosti in večjo uspešnost.
Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...povezanost različnih funkcij v podjetju, kot sta notranje trženje in ravnanje z ljudmi pri delu....
Ključne besede: blagovne znamke, trženje, branding, zaposleni, notranje trženje, ravnanje z ljudmi pri delu
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1414; Prenosov: 31
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Vpliv notranjega podjetništva na trženje v športnih organizacijah
Janez Ožbolt, 2009, magistrsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ... notranje podjetništvo, podjetništvo, šport, športna organizacija, trženje, regresijska...
Ključne besede: notranje podjetništvo, podjetništvo, šport, športna organizacija, trženje, regresijska analiza
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1470; Prenosov: 50
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
Notranje trženje v storitvenem podjetju
Irena Makovec, 2011, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: podjetje, storitve, komuniciranje, notranje komuniciranje, trženje, kultura podjetja, človeški dejavnik
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1479; Prenosov: 62
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

4.
Organizacijska kultura, notranje podjetištvo in trženje v kulturi
Milojka Bačovnik Komprej, 2014, magistrsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: organizacijska kultura, podjetništvo, notranje podjetništvo, trženje, trženjski splet, javni zavodi za kulturo
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 1547; Prenosov: 56
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici