Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 8 / 8
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
TikTok in mladi : zaključno delo
Hana Brkić, 2023, diplomsko delo

Ključne besede: TikTok, družabna omrežja, spletne platforme, mladi, mlado občinstvo, zaključna dela
Objavljeno v RUP: 05.10.2023; Ogledov: 358; Prenosov: 23
.pdf Celotno besedilo (715,73 KB)

2.
3.
4.
Skladatelji in občinstva med visoko in popularno kulturo : k teoriji in zgodovini družbene recepcije opere
Vlado Kotnik, 2012, izvirni znanstveni članek

Opis: Članek predstavlja refleksiven pregled nekaterih primerov družbene recepcije opere. Pri tem so izpostavljeni štirje modeli družbene recepcije opere: 1) Mozart, hibridizem in divergentna kultura; 2) Wagner, avantgardizem in visoka kultura; 3) Meyeerber, komercializem in popularna kultura; 4) Verdi, belkantizem in ljudska kultura.
Ključne besede: opera, družbena recepcija, občinstvo, visoka kultura, popularna kultura, ljudska kultura
Objavljeno v RUP: 30.12.2015; Ogledov: 3707; Prenosov: 34
URL Povezava na celotno besedilo

5.
Emotional contagion and mood in crowd serving as audience
Beno Arnejčič, 2015, izvirni znanstveni članek

Opis: The global world is gradually becoming a world of separated crowds despite the artificial wire and wireless connection through television and the Internet. Crowds remain a prevailing subject of research in different social studies, and the research of changes in the psychological structure of crowds and their characteristics is still of primary interest. The main focus of the research is on the interpretation of the results of the research paper about a special separated crowd called audience. It was observed how students, constituting the crowd, perceive a crowd on video. The observation was focused on the research of emotional contagion and mood in the crowd serving as audience. While watching a mass event on a big screen, the crowd serving as audience emotionally converges with someone else, in our case with public speakers.
Ključne besede: množica, čustva, vodje, javni govorniki, vedenje, občinstvo
Objavljeno v RUP: 15.10.2015; Ogledov: 2885; Prenosov: 399
URL Povezava na celotno besedilo

6.
Spletni mediji in novo bralno občinstvo : magistrsko delo
Jana Belcijan, 2014, magistrsko delo

Ključne besede: bralne navade, kognitivni proces, splet, novi mediji, občinstvo, fragmentacija, časopisi, magistrske naloge
Objavljeno v RUP: 10.07.2015; Ogledov: 3514; Prenosov: 120
.pdf Celotno besedilo (637,00 KB)

7.
8.
Kreativno pisanje v oglaševanju
Maruša Ščurek, 2010, diplomsko delo

Ključne besede: izhodišča, osnutek, ciljno občinstvo, tekstopisec, oglaševanje, tipi oglasnega besedila, elementi besedila, diplomska dela
Objavljeno v RUP: 15.10.2013; Ogledov: 3524; Prenosov: 69
.pdf Celotno besedilo (2,16 MB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici