Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 8 / 8
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Tržno komuniciranje v izbranem podjetju
Andreja Špan, 2009, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...tržno komuniciranje, oglaševanje, pospeševanje prodaje, odnosi z javnostmi, neposredno trženje, osebna prodaja, analiza,...
Ključne besede: tržno komuniciranje, oglaševanje, pospeševanje prodaje, odnosi z javnostmi, neposredno trženje, osebna prodaja, analiza
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2526; Prenosov: 90
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Marketing v športu na primeru NM Maribora
Nataša Cvijanović, 2011, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...šport, marketing, sponzorstvo, prodaja, pospeševanje, mediji, odnosi z javnostmi, ...
Ključne besede: šport, marketing, sponzorstvo, prodaja, pospeševanje, mediji, odnosi z javnostmi
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2476; Prenosov: 73
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
Marketing v športu na primeru nogometnega kluba
Tatjana Cvijanović, 2008, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...marketing, oglaševanje, sponzorstvo, pospeševanje prodaje, osebna prodaja, odnosi z javnostmi, ciljne skupine, tržna raziskava, nogometni...
Ključne besede: šport, marketing, oglaševanje, sponzorstvo, pospeševanje prodaje, osebna prodaja, odnosi z javnostmi, ciljne skupine, tržna raziskava, nogometni klub
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1649; Prenosov: 63
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

4.
Sponzoriranje kulturnega porjekta
Kristina Krt, 2006, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...vljanje sponzorstva, tržno komuniciranje, financiranje, oglaševanje, promocija, odnosi z javnostmi, Avditorij Portorož, Solinarski festival, diplomska...
Ključne besede: sponzoriranje, kultura, sponzorska pogodba, upravljanje sponzorstva, tržno komuniciranje, financiranje, oglaševanje, promocija, odnosi z javnostmi, Avditorij Portorož, Solinarski festival, diplomska dela
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1114; Prenosov: 26
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

5.
Odnosi z javnostmi kot pomembno strateško orodje
Snežana Mijatovič, 2006, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: javnost, odnosi z javnostmi, komuniciranje, informiranje, publiciteta, identiteta, podoba, ugled, diplomska dela
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1327; Prenosov: 52
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

6.
Notranje podjetništvo in učinkovitost delovanja službe za odnose z javnostmi
Andreja Čmaj, 2008, magistrsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...podjetništvo, notranje podjetništvo, odnosi z javnostmi, množični mediji, kvalitativna raziskava, kliping,...
Ključne besede: podjetništvo, notranje podjetništvo, odnosi z javnostmi, množični mediji, kvalitativna raziskava, kliping, Mestna občina Koper
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1550; Prenosov: 32
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

7.
How public relations impact on a company's effectiveness
Goran Vukovič, Bruno Završnik, Damjana Jerman, 2008, izvirni znanstveni članek

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...function, company's effectiveness, strategy, public relations agency, odnosi z javnostmi, funkcije odnosov z javnostmi, učinkovitost...
Ključne besede: public relations, public relations function, company's effectiveness, strategy, public relations agency, odnosi z javnostmi, funkcije odnosov z javnostmi, učinkovitost podjetja, strategije, agencije za odnose z javnostmi
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 1367; Prenosov: 11
URL Polno besedilo (0,00 KB)

8.
Nastanek in vloga odnosov z javnostmi in propagande v 20. stoletju
Špela Mihelin, 2019, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ... odnosi z javnostmi, propaganda, inženirstvo soglasja, progresivna doba,...
Ključne besede: odnosi z javnostmi, propaganda, inženirstvo soglasja, progresivna doba, prva svetovna vojna, Edward Bernays, publiciteta, Združene države Amerike
Objavljeno: 24.05.2019; Ogledov: 148; Prenosov: 4
.pdf Polno besedilo (737,84 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici