Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 10
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Trženje radijskih oglasov
Nataša Močnik, 2009, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...trženje, tržno komuniciranje, radijski oglasi, ...
Ključne besede: trženje, tržno komuniciranje, radijski oglasi
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1335; Prenosov: 64
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Prikrito oglaševanje v slovenskih revijah
Maja Peterlin, 2010, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...trženje, revije, oglasi, bralci, zavajanje, etika, ...
Ključne besede: trženje, revije, oglasi, bralci, zavajanje, etika
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1599; Prenosov: 69
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
Analiza trženjskih oglasov v slovenskih dnevnikih
Brigita Žgavec, 2010, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...trženje, komunikacijski splet, oglaševanje, mediji, tisk, dnevniki, oglasi, analiza, ...
Ključne besede: trženje, komunikacijski splet, oglaševanje, mediji, tisk, dnevniki, oglasi, analiza
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1115; Prenosov: 61
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

4.
Ugotavljanje potreb po sprostitvenih televizijskih programih
Nataša Kobal, 2009, magistrsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...množični mediji, televizija, novice, oglasi, stres, sprostitev, tehnike sproščanja, sprostitvene vsebine, ...
Ključne besede: množični mediji, televizija, novice, oglasi, stres, sprostitev, tehnike sproščanja, sprostitvene vsebine
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1819; Prenosov: 46
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

5.
Analiza razpisov za kadrovanje managerjev projektov
Mira Cevc, 2012, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...management, projekti, kadrovanje, management, zapolovanje, oglasi, vodenje, ...
Ključne besede: management, projekti, kadrovanje, management, zapolovanje, oglasi, vodenje
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1171; Prenosov: 49
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

6.
Vpliv oglaševanja na potrošnike
Sanja Vujmilović, 2009, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...oglaševanje, oglasi, mediji, ...
Ključne besede: oglaševanje, oglasi, mediji
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1410; Prenosov: 89
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

7.
Značilnosti dobrega telelvizijskega oglasa
Matej Pompe, 2011, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...oglaševanje, televizijski oglasi, nakupi, raziskave, analiza, ...
Ključne besede: oglaševanje, televizijski oglasi, nakupi, raziskave, analiza
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1440; Prenosov: 46
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

8.
Generacije mladih in oglasi za deficitarne gostinske poklice
Metod Šuligoj, 2011, izvirni znanstveni članek

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: Zadetek v naslovu
Ključne besede: gostinstvo, gostinski poklici, generacija Y, generacija Z, kadrovski oglasi, kadrovanje
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 1383; Prenosov: 9
URL Polno besedilo (0,00 KB)

9.
Prikrito oglaševanje v izbranih slovenskih revijah
Janja Poljanšek, 2016, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...oglaševanje, oglasi, prispevki, novinarstvo, revije, mediji, zavajanje, bralci, ...
Ključne besede: oglaševanje, oglasi, prispevki, novinarstvo, revije, mediji, zavajanje, bralci
Objavljeno: 10.11.2016; Ogledov: 1173; Prenosov: 52
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

10.
Vloga televizijskega oglaševanja v predsedniški kampanji Donalda Trumpa
Eva Grošič Šen, 2018, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...predsedniški kandidati, predsedniške kampanje, volitve, oglaševanje, politika, oglasi, televizija, politično oglaševanje, mediji, ZDA, zaključna dela...
Ključne besede: predsedniški kandidati, predsedniške kampanje, volitve, oglaševanje, politika, oglasi, televizija, politično oglaševanje, mediji, ZDA, zaključna dela
Objavljeno: 01.08.2019; Ogledov: 93; Prenosov: 8
.pdf Polno besedilo (366,56 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici