1. |
2. |
3. |
4. |
5. Strateška partnerstva med podjetji kot dejavnik razvoja: Primer grozda malih hotelov Slovenije : diplomska nalogaElvisa Fatimić, 2007, diplomsko delo Ključne besede: turizem, hotelirstvo, mali hoteli, grozdi, podjetja, struktura, organizacija, ankete, raziskave, analize, diplomske naloge Objavljeno v RUP: 21.12.2020; Ogledov: 1100; Prenosov: 0 |
6. |
7. |
8. |
9. Service management and marketing : a customer relationship management approachChristian Grönroos, 2000, pregledno delo Opis: Service management and marketing : #a #customer relationship management approach Ključne besede: marketing, trženje, vzajemno trženje, management, strateški management, storitve, panoge dejavnosti, servisi, gospodarske dejavnosti, vodenje, notranja kontrola, kultura podjetja, tržna struktura, konkurenčnost, prednost, strokovno delo, produktivnost, industrijska organizacija, kvaliteta, zagotavljanje kvalitete, TQM, celovita kvaliteta, perspektive, potrošnik, potrebe, vrednote, paradigme, tržno planiranje, alternative, kupci, poraba, uporabniki, poslovni odnosi, blagovne znamke, image, predstava, komuniciranje, integracijski procesi Objavljeno v RUP: 10.07.2015; Ogledov: 10294; Prenosov: 480 Povezava na celotno besedilo |
10. Economics of environmental managementAns Kolk, 2000, učbenik za višje in visoke šole Opis: Economics of environmental management Ključne besede: okolje, politika okolja, management, multidisciplinarni vidik, pregledi, delovna organizacija, poslovanje podjetja, standardi, mednarodni standardi, kvaliteta, ISO, varstvo okolja, stroški, vodstveno računovodstvo, investicije, predstava, ocenjevanje, evalvacija, ekologija, ekonomika, regulacija, samospoznavanje, konkurenčnost, razlike, problematika, reševanje problemov, poslovne odločitve, poročila, poslovna poročila, mednarodno poslovanje, dežele, svet, multinacionalne družbe, učbeniki Objavljeno v RUP: 10.07.2015; Ogledov: 2882; Prenosov: 133 Povezava na celotno besedilo |