Ključne besede: socialna igra, inkluzija v predšolskem obdobju, podporna komunikacija, otroci z motnjami v duševnem razvoju, socialni razvoj, govor-jezikovni razvojObjavljeno v RUP: 20.09.2021; Ogledov: 1124; Prenosov: 60 Celotno besedilo (1,57 MB)
Ključne besede: otroci s posebnimi potrebami, mladostniki z lažjimi motnjami v duševnem razvoju, vzgoja in izobraževanje otrok s posebnimi potrebami, pomoč in podpora specializirane institucije, Modra vrtnicaObjavljeno v RUP: 23.07.2020; Ogledov: 1452; Prenosov: 101 Celotno besedilo (1,09 MB)
Ključne besede: otroci z motnjami v duševnem razvoju, inkluzivno izobraževanje, usmerjanje, vzgojno-izobraževalni programi, prehajanje med programiObjavljeno v RUP: 23.07.2020; Ogledov: 1432; Prenosov: 48 Celotno besedilo (526,84 KB)
Ključne besede: igra, območje bližnjega razvoja, DIR Floortime, otroci z motnjami v duševnem razvojuObjavljeno v RUP: 23.07.2020; Ogledov: 1411; Prenosov: 181 Celotno besedilo (399,59 KB)
Ključne besede: otroci z motnjami v duševnem razvoju, prostorska orientacija, reprezentacija prostorskih pojmov, konkreten nivo, simbolni nivo, slikovni nivo, veččutno učenjeObjavljeno v RUP: 24.05.2019; Ogledov: 2007; Prenosov: 111 Celotno besedilo (7,95 MB)
Ključne besede: otroci z motnjami v duševnem razvoju, šolsko gledališče, glasba, ples, socialno vključevanjeObjavljeno v RUP: 24.05.2019; Ogledov: 2681; Prenosov: 134 Celotno besedilo (3,51 MB)
Ključne besede: TPK, terapija s pomočjo konja, terapevtski konji, terapevtski timi, otroci in mladostniki z zmerno in težjo motnjo v duševnem razvoju, otroci in mladostniki z več motnjami, celostni razvoj, pedagoški vidikObjavljeno v RUP: 10.07.2015; Ogledov: 2716; Prenosov: 146 Celotno besedilo (3,33 MB)