1. |
2. |
3. |
4. |
5. Management kakovosti v prehrambenem turizmu : zagotavljanje kakovosti ponudbe in lojalnosti gostovMarko Kukanja, 2017, znanstvena monografija Opis: Raziskava preučuje možnost zagotavljanja kakovosti ponudbe in lojalnosti gostov v prehrambnem gostinstvu na osnovi trženjske usmerjenosti PGO. Predstavlja teoretično in zakonsko opredelitev (ureditev) gostinstva ter nekatera pomembna raziskovalna izhodišča, ki izhajajo iz zakonske ureditve gostinstva v RS. Raziskava podrobno opredeljuje pojem kakovost, gostinski proizvod in koncept zadovoljstva, in to s stališča gosta in menedžerja. Ključne besede: turizem, ponudba, lojalnost, menedžment kakovosti, prehrambno gostinstvo, kakovost, lojalnost Objavljeno v RUP: 07.11.2021; Ogledov: 856; Prenosov: 24 Celotno besedilo (2,61 MB) |
6. |
7. |
8. |
9. |
10. Standardi strežbe na primeru Istrabenz turizem d. d. , Lifeclass Resort Portorož : zaključna projektna nalogaJasmina Gabrian, 2010, diplomsko delo Ključne besede: turizem, gostinstvo, strežba, storitve, kakovost, management kakovosti, standardi, analize Objavljeno v RUP: 19.03.2021; Ogledov: 891; Prenosov: 39 Celotno besedilo (305,55 KB) |