Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
The behaviour of tourism firms in the area of innovativeness
Žana Čivre, Doris Gomezelj Omerzel, 2015, izvirni znanstveni članek

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...turizem, turistična podjetja, marketinša naravnanost, podjetniška naravnanost, tourism, tourism firms, market orientation, innovativeness,...
Ključne besede: turizem, turistična podjetja, marketinša naravnanost, podjetniška naravnanost, tourism, tourism firms, market orientation, innovativeness, performance, entrepreneurial orientation
Objavljeno: 15.10.2015; Ogledov: 973; Prenosov: 90
URL Polno besedilo (0,00 KB)

2.
Vpliv podjetniške naravnanosti na začetek podjetniške poti
Sara Dobelšek, 2015, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...podjetništvo, podjetniška naravnanost, podjetniška pot, študenti, faktorska analiza, regresija,...
Ključne besede: podjetništvo, podjetniška naravnanost, podjetniška pot, študenti, faktorska analiza, regresija
Objavljeno: 10.11.2016; Ogledov: 739; Prenosov: 34
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici