1. Uporaba retorike v slovenskih predsedniških volitvah 2017 in analiza predvolilnih soočenj : zaključno deloMatic Štrakl, 2020, diplomsko delo Ključne besede: retorika, predsedniške volitve, Pahor, Borut, Šarec, Marjan, soočenja, politika, politično komuniciranje, televizija, mediji, zaključna dela Objavljeno v RUP: 27.08.2020; Ogledov: 1490; Prenosov: 51 Celotno besedilo (556,20 KB) |
2. Lokalne volitve 2014 : analiza kampanje kandidata Mohorja BogatajaKatja Stojić, 2016, diplomsko delo Ključne besede: predvolilna kampanja, politično komuniciranje, propaganda, politični marketing, lokalne volitve, Mestna občina Kranj, analiza, zaključna dela Objavljeno v RUP: 15.06.2020; Ogledov: 1347; Prenosov: 47 Celotno besedilo (504,72 KB) |
3. Analiza predvolilne kampanje na lokalnih volitvah 2014 : kandidat Sebastjan JeretičAna Škreblin Pirjevec, 2016, diplomsko delo Ključne besede: predvolilna kampanja, politično komuniciranje, propaganda, politični marketing, medijska politika, lokalne volitve, Občina Piran, analiza, zaključna dela Objavljeno v RUP: 15.06.2020; Ogledov: 1369; Prenosov: 64 Celotno besedilo (880,12 KB) |
4. Neverbalna komunikacija : neverbalni znaki prepričevanja pri slovenskih politikihUrška Ravnikar, 2017, diplomsko delo Ključne besede: neverbalna komunikacija, prepričevanje, politično komuniciranje, politični odločevalci, politični voditelji, politični kandidati, množični mediji, slovenski politiki, zaključna dela Objavljeno v RUP: 15.06.2020; Ogledov: 1884; Prenosov: 57 Celotno besedilo (665,82 KB) |
5. Kritična analiza retorike Donalda J. Trumpa : na primeru prve, druge in tretje predsedniške debate v ZDA iz leta 2016Emanuel Lipovac, 2017, diplomsko delo Ključne besede: retorika, volitve, predsedniške kampanje, ZDA, politika, politično komuniciranje, prepričevanje, zaključna dela Objavljeno v RUP: 15.06.2020; Ogledov: 1585; Prenosov: 86 Celotno besedilo (695,90 KB) |
6. |