Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 77
Na začetekNa prejšnjo stran12345678Na naslednjo stranNa konec
1.
Vizualno podprta pripoved in Andersenova pravljica Snežna kraljica
Simona Kavčič, 2009, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...bralni proces, recepcijska zmožnost, pouk literature, medijska vzgoja, medijska realnost, pravljice, risanke,...
Ključne besede: bralni proces, recepcijska zmožnost, pouk literature, medijska vzgoja, medijska realnost, pravljice, risanke, Snežna kraljica, diplomska dela
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2510; Prenosov: 51
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Research of efficiency of use of multimedia in the technical education
Jožica Bezjak, 2012, objavljeni povzetek znanstvenega prispevka na konferenci

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...tehnika, multimedia, tehnični pouk, ...
Ključne besede: tehnika, multimedia, tehnični pouk
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1670; Prenosov: 16
URL Polno besedilo (0,00 KB)

3.
Teacher competencies for incorporating ICT into classroom practice
Majda Cencič, Andreja Istenič Starčič, Bogdana Borota, 2012, izvirni znanstveni članek

Opis: One of the outstanding goals of a knowledge-based society is to enable everyone access to information and communication technology (ICT). This requires teachers to take on new tasks and respond to new demands. With regard to the above, we were interested in the use of ICT in classroom practice of Slovene teachers. The results based on a survey administered to a sample of 468 educational staff, mostly classroom teachers, show only a medium use of ICT in classroom practice. It is used mostly for revision and consolidation of the subject matter, and motivation of pupils, and less for examination and assessment of knowledge. We can conclude that training teachers for the use of ICT, which started in Slovenia in the seventies, yielded some positive results, while the development of competencies for using ICT in classroom practice is a process which has to be continued both with pre-service and in-service teachers
Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...kompetence, učitelji, pouk, informacijsko komunikacijska tehnologija, IKT, ...
Ključne besede: kompetence, učitelji, pouk, informacijsko komunikacijska tehnologija, IKT
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1988; Prenosov: 23
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

4.
Exploring grammar in context
Ronald Carter, Rebecca Hughes, Michael McCarthy, 2000, učbenik

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...angleščina, jezikovni pouk, slovnica, čas, praksa, frazeologija, idiomi, vaje, učbeniki,...
Ključne besede: angleščina, jezikovni pouk, slovnica, čas, praksa, frazeologija, idiomi, vaje, učbeniki
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1513; Prenosov: 15
URL Polno besedilo (0,00 KB)

5.
Poročilo o izvedbi pedagoške prakse na oddelku za razredni pouk v študijskem letu 2001/02
Igor Saksida, Joca Zurc, 2002, končno poročilo o rezultatih raziskav

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: Zadetek v naslovu
Ključne besede: univerze, Slovenija, poročila, razredni pouk
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2038; Prenosov: 50
URL Polno besedilo (0,00 KB)

6.
Cambridge business English activities
Jane Cordell, 2000, učbenik za višje in visoke šole

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...angleščina, poslovni jezik, strokovni jezik, jezikovni pouk, igre, študij, učbeniki, testi, vaje, primeri, case...
Ključne besede: angleščina, poslovni jezik, strokovni jezik, jezikovni pouk, igre, študij, učbeniki, testi, vaje, primeri, case study, grafične metode, uporabniki, samoizobraževanje, telefon, telekomunikacije, izobraževanje, sposobnosti, spremembe, družbene dejavnosti, pismenost, integracija, pregledi, poslovna pogajanja, osebnost, pogajanje, delo, zadovoljstvo, družbe, poslovni proces, fleksibilnost, delovni čas, poslovne odločitve, kadrovska dejavnost, komunikacije, participacija, reševanje problemov
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1570; Prenosov: 18
URL Polno besedilo (0,00 KB)

7.
Exploring grammar in context
Ronald Carter, Rebecca Hughes, Michael McCarthy, 2001, učbenik

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...angleščina, jezikovni pouk, slovnica, časi, praksa, frazeologija, idiomi, vaje, učbeniki,...
Ključne besede: angleščina, jezikovni pouk, slovnica, časi, praksa, frazeologija, idiomi, vaje, učbeniki
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 1581; Prenosov: 7
URL Polno besedilo (0,00 KB)

8.
Zakaj poučevati matematiko
Darjo Felda, Mara Cotič, 2012, pregledni znanstveni članek

Opis: Ko pri začetnem pouku matematike otroku predstavljamo matematične vsebine, največkrat izhajamo iz abstraktnih temeljev in ne iz izkušenj, ki jih otrok že ima, s čimer je pretrgana vez med matematiko in stvarnim svetom oziroma med matematiko in tistim matematičnim svetom, ki ga otrok že pozna. V nasprotju s tem bi moral učitelj učenca usmerjati, da skladno s svojimi izkušnjami in sposobnostmi viša raven matematične pismenosti, obenem pa gradi abstraktni matematični odsev stvarnega sveta ter bogati svoj matematični jezik. V zadnjem času se poudarja pomen igre oziroma dejavnosti, v katerih naj bi bil otrok aktivno udeležen. Z vživljanjem v problemsko situacijo in v razreševanje le-te naj bi spoznaval nove koncepte in strategije. Poraja pa se dvom, ali je v učni praksi res zaživel tak način pouka ali pa se dejavnosti uvajajo zgolj kot neka začetna motivacija, ki izzveni v prenašanje oziroma sprejemanje faktografskega znanja. Otrok mora nova spoznanja sproti prilagajati že usvojenim znanjem in povezovati matematiko z realnimi situacijami. Le tako občuti varnost, zadovoljstvo in uspeh ter je motiviran za doseganje novih znanj, s čimer učenje in poučevanje matematike dobita pravi smisel.
Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...začetni pouk, matematika, problemska situacija, matematično znanje, matematična pismenost,...
Ključne besede: začetni pouk, matematika, problemska situacija, matematično znanje, matematična pismenost
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 1403; Prenosov: 12
URL Polno besedilo (0,00 KB)

9.
O refleksiji učenca pri pouku
Barbara Horvat, 2011, izvirni znanstveni članek

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...učenje, sokratska metoda, teorije izkustvenega učenja, znanje, pouk, znanstveni relativizem, ...
Ključne besede: refleksija, izkustveno učenje, sokratska metoda, teorije izkustvenega učenja, znanje, pouk, znanstveni relativizem
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 1118; Prenosov: 12
URL Polno besedilo (0,00 KB)

10.
Razvijanje matematične pismenosti na razredni stopnji
Mara Cotič, 2010, izvirni znanstveni članek

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...pismenost, matematična pismenost, realistični problemi, Pouk matematike, ...
Ključne besede: pismenost, matematična pismenost, realistični problemi, Pouk matematike
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 1727; Prenosov: 34
URL Polno besedilo (0,00 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici