Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
The reflection-response in enhancing argumentation ability
Sergio Crasnich, Lucia Lumbelli, 2005, izvirni znanstveni članek

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...argumentacije, empatija, metakognicija, učenje z opazovanjem, pozitivna povratna informacija, recipročno poučevanje, samoregulacija, ...
Ključne besede: argumentacija, zmožnost argumentacije, empatija, metakognicija, učenje z opazovanjem, pozitivna povratna informacija, recipročno poučevanje, samoregulacija
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1380; Prenosov: 41
URL Polno besedilo (0,00 KB)

2.
Formativno spremljanje pridobivanja jezikovnega znanja v dvojezični osnovni šoli
Damjana Vöröš, 2018, magistrsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...formativno spremljanje, nameni učenja, povratna informacija, kriteriji uspešnosti, preverjanje, vrednotenje, samovrednotenje...
Ključne besede: formativno spremljanje, nameni učenja, povratna informacija, kriteriji uspešnosti, preverjanje, vrednotenje, samovrednotenje
Objavljeno: 24.05.2019; Ogledov: 116; Prenosov: 10
.pdf Polno besedilo (909,91 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici