1. Poročanje medijev o predvolilni kampanji kandidatke Romane Tomc na predsedniških volitvah 2017 : zaključno deloTeja Petek, 2020, diplomsko delo Ključne besede: predsedniške volitve, Tomc, Romana, kampanja, stranka, propaganda, mediji, zaključna dela Objavljeno v RUP: 29.12.2021; Ogledov: 783; Prenosov: 64 Celotno besedilo (413,13 KB) |
2. Uporaba retorike v slovenskih predsedniških volitvah 2017 in analiza predvolilnih soočenj : zaključno deloMatic Štrakl, 2020, diplomsko delo Ključne besede: retorika, predsedniške volitve, Pahor, Borut, Šarec, Marjan, soočenja, politika, politično komuniciranje, televizija, mediji, zaključna dela Objavljeno v RUP: 27.08.2020; Ogledov: 1490; Prenosov: 51 Celotno besedilo (556,20 KB) |
3. Kritična analiza retorike Donalda J. Trumpa : na primeru prve, druge in tretje predsedniške debate v ZDA iz leta 2016Emanuel Lipovac, 2017, diplomsko delo Ključne besede: retorika, volitve, predsedniške kampanje, ZDA, politika, politično komuniciranje, prepričevanje, zaključna dela Objavljeno v RUP: 15.06.2020; Ogledov: 1586; Prenosov: 86 Celotno besedilo (695,90 KB) |
4. Medijske podobe Donalda Trumpa : zaključno deloSamanta Coraci, 2017, diplomsko delo Ključne besede: mediji, medijske podobe, predsedniške kampanje, volitve, politika, neverbalna komunikacija, ZDA, zaključna dela Objavljeno v RUP: 15.06.2020; Ogledov: 1293; Prenosov: 60 Celotno besedilo (798,47 KB) |
5. Persona Donalda Trumpa : kako se je skozi slogane in barve v svoji politični kampanji predstavil Donald TrumpNina Bačar, 2017, diplomsko delo Ključne besede: politične kampanje, predsedniške kampanje, volitve, politični slogan, izbira barv, osebnost, razpad osebnosti, persona, ZDA, zaključna dela Objavljeno v RUP: 15.06.2020; Ogledov: 1240; Prenosov: 40 Celotno besedilo (777,67 KB) |
6. Medijske podobe Boruta Pahorja v času predvolilne predsedniške kampanje 2017 : zaključno deloKlara Čalušić, 2018, diplomsko delo Ključne besede: mediji, medijske podobe, personalizacija politike, mediatizacija, medijski performans, politilčno komuniciranje, predsedniške volitve 2017, predsedniške kampanje, politika, zaključna dela Objavljeno v RUP: 09.10.2019; Ogledov: 1802; Prenosov: 107 Celotno besedilo (524,10 KB) |
7. Vloga televizijskega oglaševanja v predsedniški kampanji Donalda Trumpa : zaključno deloEva Grošič Šen, 2018, diplomsko delo Ključne besede: predsedniški kandidati, predsedniške kampanje, volitve, oglaševanje, politika, oglasi, televizija, politično oglaševanje, mediji, ZDA, zaključna dela Objavljeno v RUP: 01.08.2019; Ogledov: 2231; Prenosov: 61 Celotno besedilo (366,56 KB) |
8. |