Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Developmental levels of the child's storytelling
Ljubica Marjanovič Umek, Simona Kranjc, Urška Fekonja Peklaj, 2002, objavljeni znanstveni prispevek na konferenci

Opis: The purpose of the present study was to explore the development of the child's storytelling, an important ability of the child's pragmatic use of language, within the broader context of the child's language development. Taking into account several already established criteria (e.g. Fein, 1995; Stein, 1997), we defined key elements for evaluating developmental levels of the child's storytelling, specifically in terms of story coherence and cohesion. The coherence of a story refers to its structure and the connection between different parts of the story. The cohesion refers to the construction of the story. The criteria for evaluating the coherence of the child's story were divided into five different developmental levels: 1. a story without a structure; 2. a story with a structure and simple descriptions of the illustrations; 3. a story with a structure and simple temporal ection sequences; 4. a story with a structure and descriptions of the characters' thoughts, emotions or the relations among them; 5. a story with a structure and causal goal-based sequence of events. The criteria for evaluating the coherence of the story were referring to the thematic arrangement (linear arrangement with and without thematic leaps) of the story and the means for preserving the reference (literal repetition and repetition with pronouns). Assuming that children of different ages do not possess the same concept of story, we used the criteria developed in the first part to analyze and compare 45 stories told by four-, six-, and eight-year-old boys and girls. The children were first read a story from a picture book and then asked to retell it freely while looking at pictures in the book. The results show differences among age groups both in story content and structure and as such support the significance of storytelling as an educational method for language development with consideration of the child's developmental abilities.
Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ... pripovedovanje zgodb, razvojne stopnje, razvojna psihologija, razvoj jezika,...
Ključne besede: pripovedovanje zgodb, razvojne stopnje, razvojna psihologija, razvoj jezika, starostne razlike
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1810; Prenosov: 14
URL Polno besedilo (0,00 KB)

2.
Pripovedovanje zgodb predšolskih otrok in vzgojiteljevo spodbujanje njihovega pripovedovanja
Simona Iskra, 2013, magistrsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: sodobne slikanice, pripovedovanje zgodb, vloga odraslih, predšolski otroki, ilustracije, koherentnost, kohezivnost
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1980; Prenosov: 181
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
Razvijanje književnih interesov v vrtcu z lutko
Nina Fifolt, 2013, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...lutke, likovna spodbuda, lutkovna motivacija, besedna motivacija, pripovedovanje zgodb, ...
Ključne besede: sodobna pravljica, književna vzgoja, lutke, likovna spodbuda, lutkovna motivacija, besedna motivacija, pripovedovanje zgodb
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 1365; Prenosov: 58
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

4.
Branje v nadaljevanjih pri tujejezikovnem pouku
Sara Gracelj, 2014, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...branje v nadaljevanjih, pripovedovanje zgodb, zgodnje učenje angleščine, ...
Ključne besede: branje v nadaljevanjih, pripovedovanje zgodb, zgodnje učenje angleščine
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 1141; Prenosov: 61
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

5.
Vloga knjižnice v vrtcu
Luana Rivić, 2018, magistrsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...delo v vrtcu, bralni kotiček, knjižnična vzgoja, pripovedovanje zgodb in pravljic...
Ključne besede: otrok in knjiga, bibliopedagoško delo v vrtcu, bralni kotiček, knjižnična vzgoja, pripovedovanje zgodb in pravljic
Objavljeno: 24.05.2019; Ogledov: 91; Prenosov: 15
.pdf Polno besedilo (782,84 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici