Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 7 / 7
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Developmental levels of the child's storytelling
Ljubica Marjanovič Umek, Simona Kranjc, Urška Fekonja Peklaj, 2002, objavljeni znanstveni prispevek na konferenci

Opis: The purpose of the present study was to explore the development of the child's storytelling, an important ability of the child's pragmatic use of language, within the broader context of the child's language development. Taking into account several already established criteria (e.g. Fein, 1995; Stein, 1997), we defined key elements for evaluating developmental levels of the child's storytelling, specifically in terms of story coherence and cohesion. The coherence of a story refers to its structure and the connection between different parts of the story. The cohesion refers to the construction of the story. The criteria for evaluating the coherence of the child's story were divided into five different developmental levels: 1. a story without a structure; 2. a story with a structure and simple descriptions of the illustrations; 3. a story with a structure and simple temporal ection sequences; 4. a story with a structure and descriptions of the characters' thoughts, emotions or the relations among them; 5. a story with a structure and causal goal-based sequence of events. The criteria for evaluating the coherence of the story were referring to the thematic arrangement (linear arrangement with and without thematic leaps) of the story and the means for preserving the reference (literal repetition and repetition with pronouns). Assuming that children of different ages do not possess the same concept of story, we used the criteria developed in the first part to analyze and compare 45 stories told by four-, six-, and eight-year-old boys and girls. The children were first read a story from a picture book and then asked to retell it freely while looking at pictures in the book. The results show differences among age groups both in story content and structure and as such support the significance of storytelling as an educational method for language development with consideration of the child's developmental abilities.
Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...pripovedovanje zgodb, razvojne stopnje, razvojna psihologija, razvoj jezika, starostne razlike,...
Ključne besede: pripovedovanje zgodb, razvojne stopnje, razvojna psihologija, razvoj jezika, starostne razlike
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1852; Prenosov: 15
URL Polno besedilo (0,00 KB)

2.
Primerjava različnih starostnih skupin otrok pri učenju angleškega jezika v vrtcu
Martina Jensterle, 2013, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...zgodnje učenje angleškega jezika, motivacija, otrokov govorni razvoj, stopnje razvoja, učenje, igra, gibanje, ...
Ključne besede: tuj jezik, zgodnje učenje angleškega jezika, motivacija, otrokov govorni razvoj, stopnje razvoja, učenje, igra, gibanje
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 1739; Prenosov: 107
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
4.
Zgodnje učenje angleščine skozi igro
Paola Putinja, 2015, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ... razvoj otroškega govora, usvajanje jezika, teorije učenja, zgodnje...
Ključne besede: razvoj otroškega govora, usvajanje jezika, teorije učenja, zgodnje učenje tujih jezikov, angleški jezik, igra
Objavljeno: 14.10.2015; Ogledov: 2211; Prenosov: 140
URL Polno besedilo (0,00 KB)

5.
Vpliv izpostavljenosti dvojezičnosti v predšolskem obdobju na govorno-jezikovne zmožnosti
Tjaša Ban, 2015, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...dvojezičnost, razvoj otroškega govora, stopnje razvoja dvojezičnosti, usvajanje jezika,...
Ključne besede: dvojezičnost, razvoj otroškega govora, stopnje razvoja dvojezičnosti, usvajanje jezika, dvojezičnost v predšolskem obdobju, vpliv dvojezičnosti na govorni razvoj
Objavljeno: 14.10.2015; Ogledov: 1047; Prenosov: 35
URL Polno besedilo (0,00 KB)

6.
Učna igra pri učenju slovenščine na predšolski stopnji v vrtcih s slovenskim učnim jezikom v Italiji
Martina Šolc, 2016, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...jezika, vrtec, jezikovna inkluzija, učna igra, govorni razvoj, ...
Ključne besede: slovenski jezik, Slovenci v Italiji, učenje jezika, vrtec, jezikovna inkluzija, učna igra, govorni razvoj
Objavljeno: 17.01.2018; Ogledov: 271; Prenosov: 42
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

7.
Učenje nemščine kot tujega jezika skozi igro v predšolskem obdobju
Sabina Vnuk, 2017, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ... razvoj govora, dejavnosti pri zgodnjem usvajanju jezika, pristopi,...
Ključne besede: razvoj govora, dejavnosti pri zgodnjem usvajanju jezika, pristopi, metode, igra
Objavljeno: 17.01.2018; Ogledov: 411; Prenosov: 62
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici