1. |
2. |
3. |
4. |
5. |
6. Analiza nabavne službe v proizvodnem podjetjuKlavdijo Kržišnik, 2009, diplomsko delo Ključne besede: proces nabave, partnerstvo, dobavitelji, strategije, reklamacije, analiza, razvoj, proizvodni program, kakovost Objavljeno v RUP: 15.10.2013; Ogledov: 2981; Prenosov: 158 Povezava na celotno besedilo Gradivo ima več datotek! Več... |
7. |
8. Management reševanja reklamacij v podjetjuNataša Korže, 2006, diplomsko delo Ključne besede: management, reklamacije, kakovost, trgovsko podjetje, kupci, zadovoljstvo kupcev, varstvo potrošnika, reševanje reklamacij, diplomska dela Objavljeno v RUP: 15.10.2013; Ogledov: 3590; Prenosov: 134 Povezava na celotno besedilo Gradivo ima več datotek! Več... |
9. |
10. |