Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Restaurant quality, a cross-national comparison between two neighbouring North Mediterranean domestic customers´ perspective
Marko Kukanja, Tanja Planinc, 2015, izvirni znanstveni članek

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: domestic customers, restaurant industry, service quality, DINESERV, Opatija, Portorož
Objavljeno: 08.08.2016; Ogledov: 1113; Prenosov: 16
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Restaurant quality measurement based on marketing factors, the managers´ perspective
Marko Kukanja, 2015, izvirni znanstveni članek

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: restaurant quality, service quality management, F&B management, marketing mix, Slovenia
Objavljeno: 08.08.2016; Ogledov: 1186; Prenosov: 19
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
Ensuring restaurant quality and guests' loyalty
Marko Kukanja, Doris Gomezelj Omerzel, Borut Kodrič, 2016, izvirni znanstveni članek

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: F&B management, loyalty, marketing mix, restaurant quality
Objavljeno: 08.08.2016; Ogledov: 1631; Prenosov: 66
URL Polno besedilo (0,00 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici