1. |
2. |
3. |
4. |
5. |
6. |
7. |
8. The customer marketing method : how to implement and profit from customer relationship managementJay Curry, 2000, priročnik Opis: #The #customer marketing method : how to implement and profit from customer relationship management Ključne besede: potrošnik, motiviranje, vedenje, behaviorizem, intervjuji, tržne raziskave, zagotavljanje kvalitete, pospeševanje prodaje, dobiček, metode, poslovni rezultati, marketing, trženje, management, prodaja, kupci, uporabniki, nakup, zaznavanje, karakterologija, psihologija potrošnika, novi proizvodi Objavljeno v RUP: 10.07.2015; Ogledov: 3319; Prenosov: 150 Povezava na celotno besedilo |
9. |
10. Doseganje prenove poslovanja v malem podjetjuMatej Pirmanšek, 2004, diplomsko delo Ključne besede: podjetje, kriza, analiza, prenova, poslovni rezultati, optimiranje, disciplina, diplomska dela Objavljeno v RUP: 15.10.2013; Ogledov: 2319; Prenosov: 132 Celotno besedilo (662,21 KB) |