Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
The case of a new mass sport event for the promotion of tourist destinations
Saša Pišot, 2015, samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...tekača, masovni športni dogodki, promocija turističnih destinacij, running subculture, runners profile, mass sports events, tourist...
Ključne besede: tekaška subkultura, profil tekača, masovni športni dogodki, promocija turističnih destinacij, running subculture, runners profile, mass sports events, tourist destination promotion
Objavljeno: 15.10.2015; Ogledov: 1157; Prenosov: 19
URL Polno besedilo (0,00 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici