1. |
2. |
3. |
4. |
5. |
6. Vzgojno ravnanje učitelja in oblikovanje moralne samopodobe učenca : doktorska disertacijaTamara Velikonja, 2015, doktorska disertacija Ključne besede: vzgojni pristopi, moralni razvoj, moralna samopodoba, samoregulacija, moteče vedenje, moralne kršitve, socialno-konvencionalne kršitve, odgovonost Objavljeno v RUP: 14.10.2015; Ogledov: 4155; Prenosov: 300 Celotno besedilo (2,24 MB) |
7. |
8. Stopnja anksioznosti in različne strategije spoprijemanja s stresom pri vojakih Slovenske vojskePetra Dolenc, Rado Pišot, Boštjan Šimunič, 2009, izvirni znanstveni članek Opis: Namen: Osnovni namen raziskave je bil preveriti stopnjo anksioznosti, samoregulacije in načine spoprijemanja s stresom pri vojakih izbranih poklicevznotraj Slovenske vojske ter ugotoviti razlike v izmerjenih psiholoških spremenljivkah med izbranimi poklicnimi skupinami. Metode: V raziskavi je sodelovalo 59 vojakov moškega spola z različnimi delovnimi nalogami in pristojnostjo. Vsi so izpolnili Lestvico za merjenje anksioznosti,Lestvico samoregulacije in Vprašalnik načinov spoprijemanja s stresom. Rezultati: Vojaki, vključeni v raziskavo, izkazujejo sicer v povprečju nizko stopnjo anksioznosti, visoko samoregulacijo in težnjo po dejavnem spoprijemanju s problemskimi situacijami, vendar obstajajo med obravnavanimi skupinami pomembne razlike v merjenih spremenljivkah. Pripadniki odreda za specialna delovanja izkazujejo nižjo stopnjo anksioznosti kot vojaški kandidati. Kandidati dosegajo nižje rezultate na lestvici samoregulacije v primerjavi s potapljači, piloti in pripadniki odreda za specialna delovanja. Piloti imajo manj izraženo spoprijemalno strategijo "konfrontacija" v primerjavi z vojaškimi kandidati. Zaključek: Obravnavana tema zasluži v prihodnje vsekakor večjo pozornost. Poleg tega se zdi smiselno povezati nekatere vidike psihološke prilagojenosti vojakov z njihovimi motoričnimi in funkcionalnimi sposobnostmi. Ključne besede: spoprijemanje s stresom, anksioznost, samoregulacija, vojaki Objavljeno v RUP: 15.10.2013; Ogledov: 3998; Prenosov: 95 Povezava na celotno besedilo |
9. The reflection-response in enhancing argumentation abilitySergio Crasnich, Lucia Lumbelli, 2005, izvirni znanstveni članek Ključne besede: argumentacija, zmožnost argumentacije, empatija, metakognicija, učenje z opazovanjem, pozitivna povratna informacija, recipročno poučevanje, samoregulacija Objavljeno v RUP: 15.10.2013; Ogledov: 2940; Prenosov: 86 Povezava na celotno besedilo |
10. |