Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
A comparative study of cognitive schemas of HRM during economic crisis in two Slovenian sectors
Ana Arzenšek, 2012, izvirni znanstveni članek

Opis: The main objective of this article is to present a qualitative study of HRM schemas in the recent economic crisis in Slovenia. Cognitive schemas influence perception and behaviour and serve as powerful sense-making frameworks. In-depth interviews with 16 CEOs, HR executives and trade unionists from the production and service sectors and analyses of annual reports were conducted to find the content of their HRM schemas. In addition, a comparison between schemas from companies from both sectors was made. Results reveal that HRM schemas in companies from the financial sector include more 'HRM is bureaucratic' attributes whereas in companies from the automotive sector 'HRM is strategic' attributes prevail. In companies' annual reports, the socially responsible role of HRM toward employees is only moderately present. While the crisis in 1990s was an influential factor for the sense-making and Žflexibility is crucialʼ attribution in companies in the automotive sector, the current HRM schema in selected companies from the financial sector was influenced by the occurrence of conjuncture.
Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...socialna kognicija, kognitivne sheme, HRM, gosporadska kriza, ...
Ključne besede: socialna kognicija, kognitivne sheme, HRM, gosporadska kriza
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1515; Prenosov: 22
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Raziskovanje kognitivnih shem kot individualnih ali skupinskih struktur
Ana Arzenšek, 2012, pregledni znanstveni članek

Opis: V prispevku je predstavljenih nekaj značilnosti teorije kognitivnih shem. Ukvarjali smo se z vprašanjem, na kateri ravni naj se raziskujejo kognitivne sheme: na individualni-, nadindividualni-, ali celo na ravni večjih socialnih sistemov, in sicer glede na značilnosti socialne kognicije ter glede na naravo kognitivnih shem. V zadnjem obdobju se raziskovalci kognitivnih shem osredotočajo na interakcijo med motivacijskimi, kognitivnimi in drugimi osebnimi ter situacijskimi spremenljivkami in njihovim vplivom na vedenje. Kognitivne sheme so razumljene kot rezultat medsebojnega prepleta osebnih, okoljskih in situacijskih spremenljivk. Odgovor na zastavljeno vprašanje pa je odvisen tudi od paradigme, znotraj katere raziskovalec raziskuje in od raziskovalnega problema.
Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...na kateri ravni naj se raziskujejo kognitivne sheme: na individualni-, nadindividualni-, ali celo na ravni...
Ključne besede: sheme, socialna kognicija, teorije, raziskovanje
Objavljeno: 30.12.2015; Ogledov: 1068; Prenosov: 91
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
Interpretativne sheme upravljanja s človeškimi viri med gospodarsko krizo
Ana Arzenšek, 2010, izvirni znanstveni članek

Opis: V pričujoči kvalitativni raziskavi smo se ukvarjali s kognitivnimi shemami pri udeležencih domačih podjetij, ki proizvajajo za mednarodno avtomobilsko panogo v času gospodarske krize v Sloveniji. Natančneje so nas zanimale njihove interpretativne sheme o vlogi področja upravljanja s človeškimi viri (UČV) ter vloga krize kot dejavnika spreminjanja shem o UČV. Dinamiko spreminjanja shem smo pojasnili na podlagi Piagetove teorije adaptacije organizma na zahteve okolja. Primarni vir podatkov so predstavljali poglobljeni intervjuji s predsedniki uprav, vodji oddelkov za UČV ter vodji predstavnikov zaposlenih. Za namene triangulacije je bila narejena primerjalna analiza družbene odgovornosti v letnih poročilih iz let 2007 in 2008. Rezultati kažejo, da je vloga UČV v izbranih podjetjih v veliki meri strateška. Ugotovili smo tudi, da aktualna gospodarska kriza ne služi kot povod za spreminjanje shem na področju UČV, iz česar sklepamo na višjo prisotnost asimilacije v interpretativnih shemah. Zaključimo lahko, da je kriza pri proizvajalcih za avtomobilsko panogo v devetdesetih letih glavni dejavnik shem o UČV v aktualni krizi. Sočasno je prejšnja kriza tudi dejavnik, zakaj se sheme UČV pri udeležencih v krizi ne spreminjajo v večji meri.
Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: Zadetek v naslovu
Ključne besede: upravljanje s človeškimi viri, gospodarska kriza, avtomobilska industrija, sheme, akomodacija, asimilacija
Objavljeno: 30.12.2015; Ogledov: 1137; Prenosov: 4
URL Polno besedilo (0,00 KB)

4.
Activities for promotion of local food and protected agricultural products in Slovenia
Patricia Blatnik, Štefan Bojnec, 2015, druge monografije in druga zaključena dela

Opis: Activities for promotion of Local Slovenian food have been carried out through several national projects. One of the most prominent ones is the project Traditional Slovenian breakfast. Other projects include advertising campaigns (We Are Connected with delicacies from our countryside, Fresh food from your vicinity, Be aware of local origin), school schemes (School fruit scheme, School milk scheme), events (Goodness of farms in Ptuj, The countryside in the city), website promotion (Buy local), and brand establishment (Buy Slovenian). For protection of agricultural products and foodstuffs there are 3 European quality schemes: Protected designation of origin, Protected geographical indication, and Traditional speciality guaranteed. Besides the three European schemes in Slovenia there is also another scheme for protection, Designation of higher quality. In Slovenia are 5 protected milk products, all of them cheeses. Under the quality scheme Protected designation of origin are included: Mohant cheese, Nanos cheese, Tolminc cheese, and Bovec cheese, Under the quality scheme Higher quality is included: Semi-hard cheese without preservatives - semihard cheeses of Zelena dolina.
Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...lokalna grana, promocija, kakovost, sheme kakovotsti, Slovenija, local food, promotion, quality scheme,...
Ključne besede: lokalna grana, promocija, kakovost, sheme kakovotsti, Slovenija, local food, promotion, quality scheme, Slovenia
Objavljeno: 08.08.2016; Ogledov: 1581; Prenosov: 30
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici