Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Mnenje učiteljev o vodenju šole in ravnateljev odnos do inovativnosti
Melita Moretti, Adi Moretti, Natalija Postružnik, Primož Škofic, 2012, izvirni znanstveni članek

Opis: S ciljem izboljšati kakovost in učinkovitost slovenske splošne gimnazije posodabljajo svoje programe in uvajajo inovativne pristope. Raziskava je pokazala, da je pri vpeljevanju posodobitev in uvajanju inovativnih pristopov šolskih programov v splošnih gimnazijah pomemben dejavnik njihovo vodenje. Namen tega prispevka je, prvič, predstaviti značilnosti vodenja šole in vpeljevanja inovacij na šolo in, drugič, obravnavati izsledke kvantitativne raziskave, ki smo jo izvedli v aprilu in maju 2011 na vzorcu slovenskih splošnih gimnazij.
Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...S ciljem izboljšati kakovost in učinkovitost slovenske splošne gimnazije posodabljajo svoje programe in uvajajo inovativne...
Ključne besede: šole, vodenje, inovacije, učitelji, ravnatelji, splošne gimnazije
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2228; Prenosov: 36
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici