Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Primerjava vedenja in komunikacije otroka z MAS med svojimi vrstniki in mlajšimi otroki
Rebeka Lavrič, 2014, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...spektra, prepoznavanje znakov avtizma, prilagajanje potrebam otroka, spodbujanje potencialov, komunikacija, avtizem, ...
Ključne besede: predšolsko obdobje, motnje avtističnega spektra, prepoznavanje znakov avtizma, prilagajanje potrebam otroka, spodbujanje potencialov, komunikacija, avtizem
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 1419; Prenosov: 75
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Vključevanje strategij NTC učenja v načrtovanje vrtčevskih dejavnosti v 1. starostnem obdobju
Tjaša Korbar, 2017, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...načrtovanje dejavnosti, predšolski otroci, 1. starostno obdobje, spodbujanje potencialov...
Ključne besede: NTC učenje, načrtovanje dejavnosti, predšolski otroci, 1. starostno obdobje, spodbujanje potencialov
Objavljeno: 24.05.2019; Ogledov: 47; Prenosov: 5
.pdf Polno besedilo (936,19 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici