Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
The impact of the quality management system ISO 9000 on customer satisfaction of Slovenian companies
Franka Piskar, 2007, izvirni znanstveni članek

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...management systems, customer satisfaction, customer relationship management, standards, ...
Ključne besede: ISO 9000, quality management systems, customer satisfaction, customer relationship management, standards
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1456; Prenosov: 23
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
The impact of socially responsible management standards on the business success of an organisation
Anton Peršič, Mirko Markič, Marko Peršič, 2016, izvirni znanstveni članek

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: Zadetek v naslovu
Ključne besede: social responsibility, business responsibility, management standards
Objavljeno: 08.08.2016; Ogledov: 850; Prenosov: 92
URL Polno besedilo (0,00 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici