Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Učenje socialnih veščin po modelu socialnih zgodb : magistrsko delo
Branka Barkovič, 2017, magistrsko delo

Ključne besede: vedenje, socialne veščine, avtistična motnja, socialne zgodbe, stavki, model
Objavljeno v RUP: 17.01.2018; Ogledov: 3574; Prenosov: 441
.pdf Celotno besedilo (3,01 MB)

2.
3.
Učbeniška besedila o Primožu Trubarju. Izbor izraznih sredstev vrednotenja v verbalnih in večkodnih besedilih ter njihova vloga na besedilni ravni
Sonja Starc, 2010, samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji

Opis: Razprava obravnava besedna in nebesedna izrazna sredstva, s katerimi je v učbeniških besedilih za slovenščino in zgodovino (1858-2002) vrednoteno delo Primoža Trubarja. Analiza se osredotoči na stavek kot prikaz(ovanje), in sicerna relacijske stavke (istovetnostne in atributivne) v verbalnem besedilu,upoštevajoč teorijo sistemske in funkcijske slovnice M. A. K. Hallidaya, ter na razmerje med verbalnim in slikovnim v večkodnih besedilih, po teoriji Kressa in van Leeuwena, pri tem pa izpostavlja tudi vlogo usmerjevalnih leksemov.
Ključne besede: vrednotenje, snovni stavki, relacijski stavki, istovetni relacijski stavki, atributivni relacijski stavki, večkodna besedila, interakcija med slikovnim in besednim, usmerjevalni leksem, jezikovna didaktika
Objavljeno v RUP: 15.10.2013; Ogledov: 6007; Prenosov: 361
URL Povezava na celotno besedilo

Iskanje izvedeno v 0.02 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici