Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 10
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
5.
Prepoznavanje nadarjenih in talentiranih učencev v glasbeni šoli : diplomsko delo
Maša Balažek, 2019, diplomsko delo

Ključne besede: nadarjenost, talentiranost, glasba, glasbena šola, glasbeni pedagogi
Objavljeno v RUP: 23.07.2020; Ogledov: 1671; Prenosov: 54
.pdf Celotno besedilo (453,13 KB)

6.
Delo z nadarjenimi učenci v osnovni šoli : diplomsko delo
Ines Jaklin, 2016, diplomsko delo

Ključne besede: nadarjenost, talentiranost, evidentiranje, identifikacija, didaktični pristopi
Objavljeno v RUP: 23.07.2020; Ogledov: 1401; Prenosov: 70
.pdf Celotno besedilo (298,71 KB)

7.
Šolski pedagog in nadarjeni učenci : diplomsko delo
Veronika Rupnik, 2016, diplomsko delo

Ključne besede: nadarjenost, talentiranost, osnovna šola, šolska svetovalna služba, šolski pedagog
Objavljeno v RUP: 23.07.2020; Ogledov: 1373; Prenosov: 139
.pdf Celotno besedilo (250,93 KB)

8.
9.
Nadarjeni učenci v Sloveniji, Italiji, Angliji in na Danskem - primerjava zakonodajnih in programskih izhodišč
Mojca Kukanja-Gabrijelčič, 2013, izvirni znanstveni članek

Opis: V prispevku predstavljamo strateško dokumentacijo na področju vzgojno- izobraževalnega dela z nadarjenimi in talentiranimi učenci v Republiki Sloveniji, Veliki Britaniji - Angliji, Italiji in na Danskem. Namen komparativne raziskave je bil ugotoviti, v kolikšni meri in na kakšen način je slovenski, angleški, italijanski in danski izobraževalni prostor v programskih in zakonodajnih izhodiščih v osnovni šoli naklonjen nadarjenim in talentiranim učencem v smislu spodbujanja in razvijanja njihovih potencialov. Ugotovili smo, da: obstajajo večje terminološke vrzeli pri opredeljevanju pojmov, ki se nanašajo na nadarjene in talentirane učence; v slovenskem prostoru nimamo učnega modela za delo z nadarjenimi in talentiranimi učenci oz. alternativne različice le-tega; ni ustreznih empiričnih podatkov in raziskav s področja dela s tovrstnimi učenci; obstajajo tehnične in strokovne pomanjkljivosti pri prepoznavanju in nadaljnji pedagoško-psihološki obravnavi nadarjenih učencev; nimamo ustreznih strateških izhodišč, ki bi interdisciplinarno zajela vsa področja odkrivanja in nadaljnje peda-goško-psihološke oskrbe nadarjenih in talentiranih učencev. Nadarjenim in talentiranim učencem so najbolje prilagojeni v angleškem osnovnošolskem sistemu (z vidika zakonskih in programskih izhodišč, ki obravnavajo področje dela z nadarjenimi učenci; obveznosti vključevanja in skrbi zanje; učno diferenciranih programov ter možnosti akceleracije in alternativnih možnostih izobraževanja), najmanj pa v Italiji. Slovenski izobraževalni prostor v programskih in zakonodajnih izhodiščih sicer upošteva področje odkrivanja in dela z nadarjenimi ter talentiranimi, na izvedbeni ravni pa se razkrivajo nekatere pomanjkljivosti uresničevanja njihovih potencialov.
Ključne besede: nadarjenost, nadarjeni učenci, talentiranost, šolski sistemi, šolska zakonodaja, primerjalne analize
Objavljeno v RUP: 21.12.2015; Ogledov: 4242; Prenosov: 133
URL Povezava na celotno besedilo

10.
Želje in potrebe nadarjenih učencev na kognitivnem in konativnem področju : magistrsko delo
Ines Jaklin, 2019, magistrsko delo

Ključne besede: nadarjenost, talentiranost, evidentiranje, identifikacija, želje, potrebe
Objavljeno v RUP: 01.01.1970 01:00:00; Ogledov: 1294; Prenosov: 47
.pdf Celotno besedilo (504,94 KB)

Iskanje izvedeno v 0.03 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici