Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Komuniciranje je glavno orodje prodajalca
Simona Benko, 2006, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...komuniciranje, poslovno komuniciranje, komunikakcijski procesi, tehnike prodaje, prodajalci, kupci, diplomska dela, ...
Ključne besede: komuniciranje, poslovno komuniciranje, komunikakcijski procesi, tehnike prodaje, prodajalci, kupci, diplomska dela
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1640; Prenosov: 39
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Vpliv metod napovedovanja na uspešnost napovedi prodaje podjetja
Alenka Valenčič Butinar, 2010, magistrsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...napovedovanje prodaje, napovedi prodaje, orodja napovedovanja prodaje, tehnike napovedovanja, kvantitativne metode, kvalitativne (subjektivne) metode, točnost...
Ključne besede: napovedovanje prodaje, napovedi prodaje, orodja napovedovanja prodaje, tehnike napovedovanja, kvantitativne metode, kvalitativne (subjektivne) metode, točnost napovedi prodaje
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1822; Prenosov: 68
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici