Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Trženje lokalnega televizijskega programa
Helena Mele, 2007, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ... televizijski lokalni programi, informacije, vloga medijev, komuniciranje, proces...
Ključne besede: televizijski lokalni programi, informacije, vloga medijev, komuniciranje, proces komuniciranja, tržna raziskava
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1025; Prenosov: 29
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Vpliv gledanosti televizijskih programov na poslovanje televizijskih podjetij
Matjaž Dodič, 2011, magistrsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ... televizijski programi, gledanost, dejavniki gledanosti, poslovanje, Slovenija, Italija,...
Ključne besede: televizijski programi, gledanost, dejavniki gledanosti, poslovanje, Slovenija, Italija, Velika Britanija, Češka republika
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2198; Prenosov: 58
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici