Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Kanibalizacija trgovske in proizvodne blagovne znamke
Andrej Blažko, 2010, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...blagovne znamke, kanibalizem, kupci, mlečni izdelki, tržne raziskave, ...
Ključne besede: blagovne znamke, kanibalizem, kupci, mlečni izdelki, tržne raziskave
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 3294; Prenosov: 85
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Cenovni pasovi in politika cen
Ivan Toroš, 2010, doktorska disertacija

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...cene, tržne znamke, cenovni pasovi, cenovna občutljivost, zaznana vrednost,...
Ključne besede: cene, tržne znamke, cenovni pasovi, cenovna občutljivost, zaznana vrednost, nova racionalnost
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2624; Prenosov: 58
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
Metode in modeli snovanja cenovnih strategij
Ivan Toroš, 2009, magistrsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...trženje, izdelki, cene, tržne znamke, vrednost, ponudba, strategije, cenovna občutljivost, mikroekonomika,...
Ključne besede: trženje, izdelki, cene, tržne znamke, vrednost, ponudba, strategije, cenovna občutljivost, mikroekonomika
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1373; Prenosov: 57
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

4.
Strategija uvajanja nove avtomobilske znamke
Peter Škrlj, 2006, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...blagovne znamke, imidž, novi proizvodi, strategija trženja, tržne raziskave, analiza, potrošniki, lojalnost, zadovoljstvo potrošnikov, ...
Ključne besede: trženje, blagovne znamke, imidž, novi proizvodi, strategija trženja, tržne raziskave, analiza, potrošniki, lojalnost, zadovoljstvo potrošnikov
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1972; Prenosov: 50
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

5.
Uveljavljanje blagovne znamke na hrvaškem trgu pnevmatskih čolnov
Monika Romanello Rebol, 2011, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...blagovne znamke, PEST analiza, trg, segmentacija, tržne poti, tržno komuniciranje, ...
Ključne besede: blagovne znamke, PEST analiza, trg, segmentacija, tržne poti, tržno komuniciranje
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1804; Prenosov: 54
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici