Natisni
Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Ekošole in trajnostni razvoj - pomen učinkovitega marketinškega pristopa
Borut Petelin, 2016, magistrsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...trajnostni razvoj, marketing, neprofitne organizacije, marketinško komuniciranje, gospodarstvo, socialni mark...
Ključne besede: trajnostni razvoj, marketing, neprofitne organizacije, marketinško komuniciranje, gospodarstvo, socialni marketing
Objavljeno: 10.11.2016; Ogledov: 911; Prenosov: 60
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Strategija mednarodnega marketinga izbranega podjetja na področju ekoloških živil
Elvisa Kamenčić, 2018, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...marketing, ekološka živila, mednarodno okolje, zeleni marketing, trajnostni marketing, internacionalizacija...
Ključne besede: marketing, mednarodni marketing, ekološka živila, mednarodno okolje, zeleni marketing, trajnostni marketing, internacionalizacija
Objavljeno: 24.05.2019; Ogledov: 51; Prenosov: 6
.pdf Polno besedilo (2,55 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici