Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Pomembnost ponazoril pri pouku geometrije v tretjem vzgojno-izobraževalnem obdobju
Sanela Mešinović, Mara Cotič, Darjo Felda, 2015, samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji

Opis: Piaget je ugotavljal, da je v začetku otrokovega kognitivnega razvoja pomembna konkretno-izkustvena raven. Pri matematiki je pouk naravnan k iskanju poti in strategij reševanja problemov, zato so dejavnosti, ki temeljijo na nazornem in ne abstraktnem razumevanju dobra osnova za prehod na simbolno raven. Pri tem prehodu, od konkretnega k simbolnemu razumevanju osnovnih matematičnih pojmov pa tudi matematičnih problemov, so otroku v pomoč različni didaktični pripomočki. Učitelji razredne stopnje se v splošnem zavedajo, kako pomembna je uporaba konkretnih ponazoril pri matematiki. Učenci v tretjem vzgojno-izobraževalnem obdobju pri pouku matematike pa le malo izkusijo učenje in poučevanje s pomočjo didaktičnih sredstev. Pomembna pa ni le uporaba le-teh, ampak tudi njihova izbira in pravilna raba. Tako smo v 7. razredu osnovne šole oblikovali problemski pouk geometrije z uporabo geoplošče. Želeli smo pokazati, da z njeno uporabo učenci dobro usvojijo osnovne geometrijske pojme in so uspešni pri geometrijskih problemih. Rezultati naše raziskave bodo spodbudili učitelje matematike v tretjem vzgojno-izobraževalnem obdobju, da posodobijo pouk geometrije in uporabljajo ustrezne didaktične pripomočke. S takimi pristopi so učenci motivirani, kar vpliva na boljše znanje iz geometrije.
Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...geometrija, tretje vzgojno-izobraževalno obdobje, konkretna ponazorila, geoplošča, ...
Ključne besede: geometrija, tretje vzgojno-izobraževalno obdobje, konkretna ponazorila, geoplošča
Objavljeno: 14.10.2015; Ogledov: 1172; Prenosov: 34
URL Polno besedilo (0,00 KB)

2.
Pravopisna zmožnost devetošolcev
Nives Sajevic, 2015, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...cilji, minimalni standardi, preverjanje znanja, testi znanja, tretje vzgojno-izobraževalno obdobje, ...
Ključne besede: pravopis, učni načrti, učni cilji, minimalni standardi, preverjanje znanja, testi znanja, tretje vzgojno-izobraževalno obdobje
Objavljeno: 14.10.2015; Ogledov: 1610; Prenosov: 58
URL Polno besedilo (0,00 KB)

3.
Pravorečna in pravopisna zmožnost devetošolcev
Nives Hladnik, 2019, magistrsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...pismenost, pravopis, pravorečje, učni načrt, narek, tretje vzgojno-izobraževalno obdobje...
Ključne besede: pismenost, pravopis, pravorečje, učni načrt, narek, tretje vzgojno-izobraževalno obdobje
Objavljeno: 01.01.1970 01:00:00; Ogledov: 50; Prenosov: 5
.pdf Polno besedilo (1,33 MB)

4.
Analiza uporabe tehnik selekcije kadrov pri izbiri kandidatov za študentsko delo v Ljubljani
Jure Kacafura, 2019, magistrsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...vrednotenje tehnik selekcije kadrov, večstopenjsko izbiranje kandidatov, tretje vzgojno-izobraževalno obdobje...
Ključne besede: selekcija kadrov, študentsko delo, tehnike selekcije kadrov, vrednotenje tehnik selekcije kadrov, večstopenjsko izbiranje kandidatov, tretje vzgojno-izobraževalno obdobje
Objavljeno: 01.01.1970 01:00:00; Ogledov: 113; Prenosov: 6
.pdf Polno besedilo (835,58 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici