Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Razmerje cenovnih razlik med uveljavljenimi tržnimi znamkami ter trgovskimi znamkami
Mateja Flak, 2011, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...trgovina, izdelki, tržna znamka, trgovska znamka, cene, trgovci, ...
Ključne besede: trgovina, izdelki, tržna znamka, trgovska znamka, cene, trgovci
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1539; Prenosov: 54
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Lastnosti slovenskih trgovinskih blagovnih znamk
Olga Paškulin, 2009, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...trgovska blagovna znamka, konkurenčnost, proizvajallci, trgovci, kupci, simboli, ...
Ključne besede: trgovska blagovna znamka, konkurenčnost, proizvajallci, trgovci, kupci, simboli
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1749; Prenosov: 59
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
Analiza (ne)uravnoteženosti pogajalske moči v trgovini široke potrošnje
Jan Benko, 2011, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...trgovina, izdelki široke potrošnje, dobavitelji, trgovci, medosebno odnosi, monopson, oligopson, pogoji poslovanja, pogajanja,...
Ključne besede: trgovina, izdelki široke potrošnje, dobavitelji, trgovci, medosebno odnosi, monopson, oligopson, pogoji poslovanja, pogajanja, premoč odjemalca
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1316; Prenosov: 49
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici