Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Quality issues in heritage visitor attractions
2001, zbornik

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...turizem, organizacijska kultura, turistična industrija, turistično posredovanje, promocija, turistični proizvod, kulturna...
Ključne besede: turizem, organizacijska kultura, turistična industrija, turistično posredovanje, promocija, turistični proizvod, kulturna dediščina, upravljanje, nasledstvo, znamenitosti, prihodnost, kvaliteta, vrednotenje, zagotavljanje kvalitete, celovita kvaliteta, management, TQM, orodja, kvaliteta življenja, kritika, organizacija, organiziranost, metode, uspešnost, potrošnik, zadovoljstvo, design, storitve, meritve, uporaba človeških zmogljivosti, človeški kapital, zborniki, priročniki, vodiči
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1744; Prenosov: 44
URL Polno besedilo (0,00 KB)

2.
Business environmental responsibility in the hospotality industry
Azilah Kasim, Cezar Scarlat, 2007, izvirni znanstveni članek

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...turizem, turistična industrija, trajnostni turizem, okoljski vplivi, okoljska odgovornost...
Ključne besede: turizem, turistična industrija, trajnostni turizem, okoljski vplivi, okoljska odgovornost podjetij
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1214; Prenosov: 27
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
Advertising in tourism and leisure
Nigel Morgan, Annette Pritchard, 2000, učbenik za višje in visoke šole

Opis: Advertising in tourism and leisure
Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...turizem, turistična industrija, strateško planiranje, prosti čas, gostinstvo, oglaševanje,...
Ključne besede: turizem, turistična industrija, strateško planiranje, prosti čas, gostinstvo, oglaševanje, ekonomska propaganda, spremembe, dinamični modeli, kreativnost, ustvarjalnost, priložnosti, turistični proizvod, mišljenje, sodobnost, kritika, evalvacija, ocenjevanje, trg, segmentacija, pozicioniranje, strategija trženja, promocija, blagovne znamke, pospeševanje prodaje, sponzorstvo, primeri, case study, strokovno delo
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 1685; Prenosov: 47
URL Polno besedilo (0,00 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici