Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Vloga lokalne turistične organizacije pri oblikovanju mednarodno konkurenčne turistične destinacije
Patricija Gržinič, 2007, magistrsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...turizem, konkurenca, konkurenčnost, turistična destinacija, turistični produkt, turistična storitev, lokalna turistična organizacija, Turistično...
Ključne besede: turizem, konkurenca, konkurenčnost, turistična destinacija, turistični produkt, turistična storitev, lokalna turistična organizacija, Turistično združenje Portorož, gospodarsko interesno združenje, DMO, patrnersko sodelovanje, združevanje, sinergija
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2995; Prenosov: 67
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Varnost je tudi v krizi vrednota turističnega proizvoda in ponudbe
Janez Mekinc, 2010, strokovni članek

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...turizem, varnost, vrednote, turistični produkt, konkurenčna prednost, ...
Ključne besede: turizem, varnost, vrednote, turistični produkt, konkurenčna prednost
Objavljeno: 21.12.2015; Ogledov: 1903; Prenosov: 18
URL Polno besedilo (0,00 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici