Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Quality issues in heritage visitor attractions
2001, zbornik

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...anizacijska kultura, turistična industrija, turistično posredovanje, promocija, turistični proizvod, kulturna dediščina, upravljanje, nasledstvo, znamenitosti, prihodnost...
Ključne besede: turizem, organizacijska kultura, turistična industrija, turistično posredovanje, promocija, turistični proizvod, kulturna dediščina, upravljanje, nasledstvo, znamenitosti, prihodnost, kvaliteta, vrednotenje, zagotavljanje kvalitete, celovita kvaliteta, management, TQM, orodja, kvaliteta življenja, kritika, organizacija, organiziranost, metode, uspešnost, potrošnik, zadovoljstvo, design, storitve, meritve, uporaba človeških zmogljivosti, človeški kapital, zborniki, priročniki, vodiči
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1744; Prenosov: 44
URL Polno besedilo (0,00 KB)

2.
The development and management of visitor attractions
John Swarbrooke, 2000, učbenik za višje in visoke šole

Opis: #The #development and management of visitor attractions
Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...turizem, turistični proizvod, management, vodenje, prihodnost, kultura, muzeji, narava,...
Ključne besede: turizem, turistični proizvod, management, vodenje, prihodnost, kultura, muzeji, narava, naravna bogastva, znamenitosti, zabava, zabavna industrija, nakup, gostinstvo, marketing, trženje, strategija, strategija trženja, kvaliteta, uporaba človeških zmogljivosti, učbeniki, primeri, case study, Velika Britanija, tourism, tourist product, management, leadership, future, culture, museums, nature, natural resources, remarkableness, sight-seeing, entertainment, entertainment industry, shopping, catering, marketing, strategy, marketing strategy, quality, human resource management, textbooks, cases, case study, Great Britain
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 1639; Prenosov: 43
URL Polno besedilo (0,00 KB)

3.
Advertising in tourism and leisure
Nigel Morgan, Annette Pritchard, 2000, učbenik za višje in visoke šole

Opis: Advertising in tourism and leisure
Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...opaganda, spremembe, dinamični modeli, kreativnost, ustvarjalnost, priložnosti, turistični proizvod, mišljenje, sodobnost, kritika, evalvacija, ocenjevanje, trg,...
Ključne besede: turizem, turistična industrija, strateško planiranje, prosti čas, gostinstvo, oglaševanje, ekonomska propaganda, spremembe, dinamični modeli, kreativnost, ustvarjalnost, priložnosti, turistični proizvod, mišljenje, sodobnost, kritika, evalvacija, ocenjevanje, trg, segmentacija, pozicioniranje, strategija trženja, promocija, blagovne znamke, pospeševanje prodaje, sponzorstvo, primeri, case study, strokovno delo
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 1685; Prenosov: 47
URL Polno besedilo (0,00 KB)

4.
Jezik kot turistična ponudba
Tjaša Trošt, 2014, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...jezik kot turistični proizvod, turistična ponudba, kulturni turizem, jezikovni turizem,...
Ključne besede: jezik kot turistični proizvod, turistična ponudba, kulturni turizem, jezikovni turizem, slovenščina, zaključna dela
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 1097; Prenosov: 77
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

5.
Konsistentnost proizvoda turistične destinacije
Gorazd Sedmak, 2015, samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ... turistični proizvod, konsistentnost, turistična destinacija, strateški management, ...
Ključne besede: turistični proizvod, konsistentnost, turistična destinacija, strateški management
Objavljeno: 08.08.2016; Ogledov: 1252; Prenosov: 15
URL Polno besedilo (0,00 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici