1. |
2. |
3. |
4. |
5. Razvijanje strategij pisnega izražanja za učence s specifičnimi bralno-napisovalnimi težavami pri predmetu slovenščina : magistrsko deloSandra Peršin Nemec, 2017, magistrsko delo Ključne besede: slovenščina, didaktika, jezikovni pouk, pisno izražanje, bralno-napisovalne težave, samoregulacijska strategija, kognitivni model pisanja, magistrske naloge Objavljeno v RUP: 15.06.2020; Ogledov: 1544; Prenosov: 73 Celotno besedilo (2,45 MB) |
6. |
7. Pisanje v šoli : predlogi za učinkovit kurikulMariella Mehle, 2014, magistrsko delo Ključne besede: didaktika pisanja, učenje pisanja, pisno izražanje, pisno sporočanje, motivacija, metakognicija, priprave na pisanje, pisanje kot proces, konstruktivna napaka, obrazec za ovrednotenje, italijanščina, magistrske naloge, didattica della scrittura, motivazione, metacognizione, prescrittura, scrittura come processo, errore costruttivo, griglia di valutazione, italiano Objavljeno v RUP: 10.07.2015; Ogledov: 3259; Prenosov: 89 Celotno besedilo (2,60 MB) |
8. |
9. |