Ključne besede: odnos med učitelji in učenci, učitelji razrednega pouka, učenci s čustvenimi in vedênjskimi težavami in/ali motnjami, osnovna šola, kombinirana raziskavaObjavljeno v RUP: 19.03.2024; Ogledov: 237; Prenosov: 17 Celotno besedilo (1,27 MB)
Ključne besede: učenci s čustvenimi in vedenjskimi težavami, klasifikacije čustvenih in vedenjskih težav, moteče vedenje, usposobljenost učiteljev za prilagojeno poučevanje, socialne in čustvene kompetence učiteljevObjavljeno v RUP: 19.03.2024; Ogledov: 213; Prenosov: 18 Celotno besedilo (977,88 KB)
Ključne besede: učenci s posebnimi potrebami, učenci s čustvenimi in vedenjskimi težavami, osnovna šola, učenci, integracija, inkluzija, izkušnje učiteljevObjavljeno v RUP: 01.01.1970 01:00:00; Ogledov: 1048; Prenosov: 91 Celotno besedilo (635,73 KB)