Ključne besede: učne težave, učne težave pri matematiki, zgodnja obravnava učencev z učnimi težavami pri matematiki, petstopenjski model pomoči, uporaba lestvice za ocenjevanje učnih težav, zgodnji znaki učnih težav pri matematiki, strategije pomočiObjavljeno v RUP: 16.11.2023; Ogledov: 248; Prenosov: 14 Celotno besedilo (1,73 MB)
Ključne besede: učne težave, specifične učne težave, splošne učne težave, težave pri matematiki, diskalkulijaObjavljeno v RUP: 23.07.2020; Ogledov: 1534; Prenosov: 91 Celotno besedilo (547,74 KB)
Ključne besede: učne težave pri matematiki, diskalkulija, znaki diskalkulije, pomoč otroku z diskalkulijoObjavljeno v RUP: 23.07.2020; Ogledov: 1571; Prenosov: 90 Celotno besedilo (204,71 KB)
Ključne besede: sodelovanje, učne težave pri matematiki, razredni učitelji, šolska svetovalna služba, petstopenjski model pomoči, izvirni delovni projekt pomočiObjavljeno v RUP: 17.01.2018; Ogledov: 2674; Prenosov: 108 Celotno besedilo (690,16 KB)
Ključne besede: inkluzivni pedagog, otroci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja, specifične bralno-napisovalne težave, specifične učne težave pri matematiki, prepoznavanje, pomočObjavljeno v RUP: 17.01.2018; Ogledov: 2702; Prenosov: 148 Celotno besedilo (1,20 MB)
Ključne besede: specifične učne težave, učne težave pri matematiki, disleksija, diskalkulija, vzroki učnih težav, pomoč učencem z diskalkulijo, prilagoditve, didaktični materialObjavljeno v RUP: 17.01.2018; Ogledov: 3420; Prenosov: 223 Celotno besedilo (607,07 KB)