Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 6 / 6
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Branje umetnostnega in naravoslovnega neumetnostnega besedila v vrtcu
Lara Lešnik, 2013, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ... umetnostno besedilo, naravoslovno neumetnostno besedilo, vrtec, obravnava besedil,...
Ključne besede: umetnostno besedilo, naravoslovno neumetnostno besedilo, vrtec, obravnava besedil, pomembnost branja, bralne strategije, vzgojitelji
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2088; Prenosov: 362
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Primerjava rabe izvirnega in prilagojenega umetnostnega besedila pri zgodnjem poučevanju angleščine
Petra Fabjan, 2014, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ... umetnostno besedilo, zgodnje poučevanje angleščine, prilagajanje umetnostnih besedil,...
Ključne besede: umetnostno besedilo, zgodnje poučevanje angleščine, prilagajanje umetnostnih besedil, učenje skozi zgodbe, celostno učenje
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 1163; Prenosov: 59
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
Prehod iz neverbalnega v verbalno komuniciranje s pomočjo slikanice pri predšolskih otrocih
Mojca Bajc, 2014, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...verbalni razvoj, učinkovito branje slikanic, neverbalna komunikacija, umetnostno besedilo, ...
Ključne besede: slikanice, otrokov verbalni razvoj, učinkovito branje slikanic, neverbalna komunikacija, umetnostno besedilo
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 856; Prenosov: 55
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

4.
Aplikativni vidik otrokovega pripovedovanja v predšolskem obdobju
Barbara Baloh, 2015, izvirni znanstveni članek

Opis: Vsakokrat, ko otrok pripoveduje, sporoča izkušnjo, ki jo je bodisi pridobil sam ali mu jo je posredoval kdo drug, in tako gradi lastno pripovedovalno shemo, ki služi njegovemu nadaljnjemu tvorjenju pripovednih besedil. Glede na pomen pripovedovanja v kurikulu za vrtce se zastavlja vprašanje, kako je mogoče pri otroku pripovedovanje, ki je njegova potreba, ustrezno spodbujati in glede na starostno stopnjo nadgrajevati. Pričujoči prispevek osvetljuje kurikularno problematiko o vlogi odraslega (vzgojitelja/učitelja) pri pripovedovanju ter o pripovedovanju kot kulturno pogojeni in pomembni dejavnosti za otrokovo pismenost.
Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...predšolska vzgoja, predšolski otroci, pripovedovanje, umetnostno besedilo, neumetnostno besedilo, ...
Ključne besede: predšolska vzgoja, predšolski otroci, pripovedovanje, umetnostno besedilo, neumetnostno besedilo
Objavljeno: 24.01.2018; Ogledov: 416; Prenosov: 11
URL Polno besedilo (0,00 KB)

5.
Pomen likovne in grafične podobe učbenikov slovenščine pri sprejemanju umetnostnih besedil
Klara Menart, 2017, magistrsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...branje, razumevanje, doživljanje, umetnostno besedilo, berilo, likovna in grafična podpora, didaktični...
Ključne besede: branje, razumevanje, doživljanje, umetnostno besedilo, berilo, likovna in grafična podpora, didaktični instrumentarij
Objavljeno: 17.01.2018; Ogledov: 412; Prenosov: 38
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

6.
Senčno gledališče v vrtcu
Katarina Kurinčič, 2017, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...gledališče, gledališka pedagogika, kreativna drama, lutke, senca, umetnostno besedilo, lutkovne predstave, ...
Ključne besede: senčno gledališče, gledališka pedagogika, kreativna drama, lutke, senca, umetnostno besedilo, lutkovne predstave
Objavljeno: 30.01.2018; Ogledov: 584; Prenosov: 58
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici