Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Uporaba VR tehnologije kot marketinškega orodja
Aleksander Prosen Kralj, 2018, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...virtualna resničnost, marketing, mansarda, uporabniška izkušnja, zaključna projektna naloga...
Ključne besede: virtualna resničnost, marketing, mansarda, uporabniška izkušnja, zaključna projektna naloga
Objavljeno: 24.05.2019; Ogledov: 123; Prenosov: 10
.pdf Polno besedilo (5,57 MB)

2.
Uporabniška izkušnja s portalom eDavki
Kristina Furlanič, 2018, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: elektronsko poslovanje, elektronsko računovodstvo, elektronsko davčno poslovanje, uporabniška izkušnja, portal eDavki
Objavljeno: 24.05.2019; Ogledov: 185; Prenosov: 31
.pdf Polno besedilo (1,14 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici