1. |
2. |
3. |
4. |
5. |
6. |
7. |
8. Stališča bodočih vzgojiteljic do ustvarjalnostiTina Štemberger, 2013, izvirni znanstveni članek Opis: V prvem delu prispevka pišemo o ustvarjalnosti, o dejavnikih, ki vplivajo na ustvarjalnost, ter o ustvarjalnosti v vzgoji in izobraževanju, pri čemer posebej izpostavljamo predšolsko obdobje. V drugem delu prispevka predstavljamo rezultate empirične raziskave, v kateri smo ugotavljali, kakšna so stališča študentk, bodočih vzgojiteljic, do ustvarjalnosti, do dejavnikov ustvarjalnosti in ustvarjalnosti pri otrocih. Ugotavljamo, da pri bodočih vzgojiteljicah predšolskih otrok prevladuje mnenje, da vsi ljudje niso ustvarjalni, prav tako po njihovem mnenju niso ustvarjalni vsi otroci, imajo pa ustvarjalni otroci v vrtcu veliko možnosti za uresničevanje svojih ustvarjalnih potencialov. Po mnenju anketirank je najpomembnejši dejavnik v razvoju ustvarjalnosti družina. Ključne besede: vzgojitelji, ustvarjalnost, predšolska vzgoja, predšolski otroci Objavljeno v RUP: 21.12.2015; Ogledov: 2932; Prenosov: 77 Povezava na celotno besedilo |
9. |
10. Vzgojiti ustvarjalne otroke : predstavitev vzgojno-izobraževalnega programa Curriculum for Excellence v javnih vrtcih in šolah na Škotskem (Velika Britanija)Rebeka Nadj, 2014, diplomsko delo Ključne besede: vzgoja in izobraževanje, kognitivni razvoj, igra in otrokov razvoj, nestrukturirana prosta igra, ustvarjalnost in vzgoja, Curriculum for Excellence, Škotska, zaključna dela Objavljeno v RUP: 10.07.2015; Ogledov: 2871; Prenosov: 63 Celotno besedilo (1,37 MB) |